Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Luikse staalindustriebaan en aanverwante zaken

Gestart door Floris, 29 januari 2015, 19:02:50 PM

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter


Ludwigdc

Nu heb ik het door ! Dat zijn allemaal foto's van levensechte installaties waar den Floris een filter over gezet heeft om het een beetje modelbouwachtig te doen lijken, dat kan niet anders.  :o
2rail digitaal, 3Dprint, Etsen, Eigen baansturing, nmbs, III & IV

https://www.instagram.com/zoldertreintjes/
http://www.loudfire.be

De absolute beginner

Ja, eigenlijk, wie heeft die baan al in 't echt gezien buiten Floris en Whis (of hoe noemt hij hier juist?)?

Ludwig, het zou wel kunnen.

Cyriel

SuSke

Ik heb ze al gezien in een vorig stadium op de Modelspoor Expo 2018 en al een paar modules op OntraXS destijds.

Maar ben wel benieuwd hoe ze er nu uitziet...

Floris, had jij geen verzoekje lopen voor maart ergens in Nederland ??? ??
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Tothebeach

Bewijs van Ontraxs 2018 :)


Ontraxs 2018

@Frans:
Citaat van: Floris op 15 november 2021, 22:21:07 PM
ik ben bang dat we met t ougree-stuk op ontraxs staan volgend jaar, als dat tenminste doorgaat tussen al t virusgeknetter.

Het ziet er wel naar uit dus.

Groet,
michel

Floris

Citaat van: adrievans op 01 december 2021, 10:49:59 AM
Citaat van: Floris op 01 december 2021, 10:17:44 AM
Nouja, tis iets met verfgeklodder door iemand die niet helemaal goed bij zn hoofd is dus ik denk dat je dat kunt zeggen.... :P

Alleen nog even een oor afsnijden. 8)
Das al een keer gedaan, net als die zonnebloemen. In plaats van zonnebloemen dus vlinderstruiken, wat voor ledematen dr af moeten kunnen we nog wel es een poll voor houden, al mn voortanden zijn al plastic dus misschien is dat ook genoeg? Ooit zullen die wel vervangen moeten worden, misschien kan ik ze dan in botsauto-kleuren laten maken met van die lekker dikke metalflake 8)

Metpetergaathetbeter


Driesel

Citeeral mn voortanden zijn al plastic dus misschien is dat ook genoeg? Ooit zullen die wel vervangen moeten worden, misschien kan ik ze dan in botsauto-kleuren laten maken met van die lekker dikke metalflake 8)
Laten maken, Floris? Maak jij toch lekker zelf  ;D

Floris

Dat soort dingen laten maken is juist wel leuk, keertje een dagje meekijken hoe ze daar die dingen doen. Was niet de enige modelbouwer in de werkplaats toen ik mn tanden aangemeten kreeg. :P

adrievans

Een poll wat voor ledematen eraf zou kunnen.
Ik zou zeggen een teen,de rest heb je te hard nodig om ons te verwennen/zieken met je kunsten. :-\
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Floris

al geprobeerd in t verleden, is toen niet echt gelukt.... Meeste pogingen tot dusver was toch wel vingers. Ook nooit echt gelukt. :P

Stedahult

... ben heel gied met breekmesjes, en anders
wel met een Tamiya zaag. U appt maar  8)
Mvh. Steef

Floris

Nou, weer wat groen erbij en wat poortdeurtjes enzo...
IMGP5521 by Floris Dilz, on Flickr

IMGP5543 - Copy by Floris Dilz, on Flickr

IMGP5524 by Floris Dilz, on Flickr

WhatsApp Image 2021-12-05 at 15.08.06 by Floris Dilz, on Flickr

IMGP5550 by Floris Dilz, on Flickr

IMGP5556 by Floris Dilz, on Flickr

sdz1976

Opnieuw enorm genieten van de sfeerbepalende details  8) 8)



Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1