Luikse staalindustriebaan en aanverwante zaken

Gestart door Floris, 29 januari 2015, 19:02:50 PM

SuSke

Zo houdt hij ons al maanden voor de gek...   ;D ;D ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Floris

Citaat van: evan op 05 augustus 2021, 07:46:54 AM
Hey Floris,

Stop ns met treintjes spelen en bouw ns voort joh   ;D
...ga jij nou es lekker met treintjes spelen op die grote drierailbaan... en maak dr es wat filmpjes van... kan ik daar lekker naar gaan zitten loeren en een en ander nog verder uitstellen...  8)

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Floris


Floris

Tussen t bouwen toch weer wat met treintjes zitten spelen... en tis me zowaar gelukt filmpjes aan mekaar te plakken en zulks. t wordt nog wat.
https://www.youtube.com/watch?v=VTG9WMOcSl8

Michiel

Meer dan "wat". Dit is puur genieten. Zó ontzettend goed is dit. Ik ben een en al bewondering voor wat je doet en hier toont. En je blijft er steeds even bescheiden en spontaan bij. Fantastisch.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

Fantastisch, Floris. 't Is dat we weten dat het modelbouw is, en dat we daardoor kleinigheidjes zien vermoeden.
"as good as it gets"  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Floris

Nu eindelijk maar eens de twee tafelpoten op de baan in de verf gezet. De pilaar voor de lopende banden was verder al heel lang feitelijk klaar, de andere, de schoorsteen van de hoogoven, moest eerst nog even voorzien worden van een zooi klinknagels en wat steunen onderaan.
IMGP4307 by Floris Dilz, on Flickr

IMGP4304 by Floris Dilz, on Flickr

Dit in het kader van losse eindjes, nu es kijken wat t volgende serieuzere project wordt. Hoogoven 7? het kantinegebouwtje naast hoogoven 5? straks maar es cad aanslingeren en kijken waar ik zin in heb.

RUNE


Steam.N

Ongelooflijk realistisch !
Proficiat, Floris
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

De absolute beginner


krisds


Floris

#3282
Goed, weer terug van de verkansie dus alweer wat zitten vervelen hier op t forum, qua modelbouw gebeurt er nog geen moer, maar dat komt wel weer als t eenmaal is ingedaald dat t weer over is met de pret en t gewone gezwoeg weer is begonnen.
De enige wapenfeiten tot dusver zijn decoders kopen en toen die thuis niet de goeie bleken meer decoders bestellen en die dan in een treintje prutten... had nog dit piko motorwagentje dat nu met lopi en zonder C4 over de baan snort, of eigenlijk niet snort want hij rijdt wel heel gladjes...
IMGP5043 by Floris Dilz, on Flickr

het moet nog deze worden, ooit, je ziet meteen dat er nog wat werk aan is qua vernummeren, een extra wit biesje en vooral andere ramen....
20061021 035 Seraing, Rue De Boncelles. Level Crossing. 4605 With GTF 'Au Coeur De L'Acier' by 15038, on Flickr
en dan nog t gebruikelijke onvoeg erin met beige jasjes, camera's, rugzakken en dat andere typische spul.

Verder de verkansie gebruikt om gel;d weg te fikken aan onderweg nutteloze treinen kopen die je dan de hele tijd mee moet sjouwen, je kan ze ook gewoon thuis l;aten bezorgen maar dit is veel echter ofzo.
IMGP5047 by Floris Dilz, on Flickr

IMGP5048 by Floris Dilz, on Flickr

iets tsjechisch is net als iets frans wel zo'n thema waar ik een beetje omheen blijf dralen maar nooit doorbijt. Misschien omdat t van die vakantielanden zijn waar t dan even leuk is om te zijn maar t sluit daarna niet meer genoeg aan bij de dagelijkse grauwheid van het bestaan in weken waarin het 5 dagen per week dinsdag is. Al met al heb ik ondertussen wel wat materieel uit beide streken dus het uitstellen gaat rustig verder. Ondertussen staat t gewoon een beetje in de weg in ougree.

Goed, als extraatje nog een plaatje met een herfstzonnetje...
IMGP5050 by Floris Dilz, on Flickr

sdz1976

Schreef het al honderd keer, maar dit blijft genieten, met een grote K.

Grtz,

samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

RUNE