Nou, gisteravond maar eens wat knopen doorgehakt: het spoor bij de ateliers centraux beviel me niet. Lag wat te vloeiend en eigenlijk gewoon te slordig en niet logisch. Maar ja, alles zat al aangesloten en zo, met wisselaandrijvingen en alles... tja, haal je niet voor je lol uit elkaar, maar goed, toch maar gedaan, en nu bevalt t me veel beter. Wat ruimte gewonnen bij de fabriekspoort, sporen ogen nu meer of ze bewust zo gelegd zijn, kortom, vind t wel aardig, en dr kan nu een locje staan dieselen recht voor iemands slaapkamerraam want er is een extra kopspoortje bijgekomen.
Oude situatie:
DSC_1176 by
Floris Dilz, on Flickr
beetje plannen met losse stukkies:
DSC_1953 by
Floris Dilz, on Flickr
DSC_1952 by
Floris Dilz, on Flickr
en zoals t er nu bij ligt...
IMGP0037 by
Floris Dilz, on Flickr
IMGP0038 by
Floris Dilz, on Flickr
IMGP0040 by
Floris Dilz, on Flickr
boel weer aangesloten, wisselmotoren verplaatst, alle kortsluitingen dr uit gehaald... en weer wat extra gaten voor kadee-magneten dr bij gehakt,. nog steeds met de boormachien want eens te eigenwijs om een decoupeerzaag te halen altijd te eigenwijs om een decoupeerzaag te halen.
Op de achtergrond, ja dr zitten nu daken op de ateliers. Komende dagen mee verder!
