Tijd om weer es wat te laten zien. Het gaat momenteel niet zo erg snel hier, had even wat minder zin en bovendien elk weekend logé's over de vloer, wat wel gezellig is maar dan ga je toch meestal andere dingen doen dan autistisch doorjagen aan die fabriek. Maar goed, vandaag weer es lekker wat zitten veteren met olieverf. Eigenlijk werk ik nog niet zo lang met dat spul dus ik merkte eigenlijk dat ik t nog niet echt lekker in de vingers had, dat wil zeggen, vandaag ging het een stuk lekkerder dan vroeger.
Gewoon beetje wat stipjes zetten waar t afgedropen moet zijn...
DSC_2853 by
Floris Dilz, on Flickr
daarna met een vochtige, niet natte kwast met terpentine uitvegen.
Als het dan droog is krijg je van die subtiele nuances. Foto is met de mobiel genomen en die slaat de kleuren altijd wat plat, in t echt zie je t net wat mooier.
DSC_2854 by
Floris Dilz, on Flickr
DSC_2856 by
Floris Dilz, on Flickr
Het reservoir van de watertoren kon natuurlijk niet ontsnappen
DSC_2857 by
Floris Dilz, on Flickr
ik liep al een tijdje na te denken over de viezigheid op het beton. Met poeder? als daar terpentine bij in de buurt komt krijg je lelijke kringen, bevalt me maar matig, en ik heb dr te weinig controle over. Maar goed, liep toch lekker te smotsen met olieverf, gewoon een onopvallend stukje proberen, dat ging lekker, meteen maar een hele muur gedaan, t bevalt me prima. Wie weet wat ik hier later nog aan aanvullende viezigheid overheen smeer... voor nu vind ik dit al redelijk sfeervol.
DSC_2867 by
Floris Dilz, on Flickr
volgende week eens wat klooien met witte kalkdruip, ook met olieverf. Dat is meer voor de grote stukken beton, maar voor ik daaraan begin wil ik wel weten of dat gaat werken natuurlijk.
Goed, tot de volgende keer maar weer, de zin is hier in elk geval goed terug!