Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

suggesties voor nieuwe workshops

Gestart door loco, 06 november 2004, 13:52:28 PM

conducteur

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

marc goovaerts

Mijn interesse gaat ook uit naar siliconenvormen, resingieten en vacu-form. Als Voss Chemie het de moeite vond om in Mechelen een standje te betalen, zouden ze dan ook geen zacht prijsje kunnen maken voor een workshop voor modelspoor-fanaten ? Vergeten te vragen in Mechelen, maar wel te weten gekomen dat er binnen het bedrijf een serieuze discussie aan de gang is om hun producten ook in hobbyist-vriendelijkere verpakkingen te gaan verkopen. Met een liter resin maak je nu eenmaal meerdere jaren N-figuurtjes... tot de houdbaarheidsdatum voorbij is.

Marc

janjozef

Als je naar de website van voss gaat dan kun je zien wanneer ze die workshops  inrichten

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

marc goovaerts

Jan,
Dat weet ik al, ik vroeg me aleen af om ze voor een groep 'modeltreiners' geen 'prijske' zouden maken.

Marc

rudiger56

workshops
dcc carsysteem ,hoe werken met de bouwstenen van dit systeem .

mvg Rudi

SuSke

Citaat van: rudiger56 op 02 november 2015, 18:00:21 PM
workshops
dcc carsysteem ,hoe werken met de bouwstenen van dit systeem .

mvg Rudi

Die vindt je op de webpagina van MiniatuurA.nl: http://www.miniatuura.nl/miniatuura/?p=562
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.