Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Nürnberg 2015

Gestart door doomslu, 27 januari 2015, 23:35:00 PM

Metpetergaathetbeter

tot zover onze verslaggever den Luc  ter plaatse !  ;D

marc goovaerts

Op de site van modelspoormagazine staat dat we nieuws mogen verwachten vanaf woensdag 28 januari... Die is bijna voorbij.
Ik denk dat ze een te vermoeiende dag achter de rug hebben

doomslu

Citaat van: marc goovaerts op 28 januari 2015, 22:34:42 PM
Op de site van modelspoormagazine staat dat we nieuws mogen verwachten vanaf woensdag 28 januari... Die is bijna voorbij.
Ik denk dat ze een te vermoeiende dag achter de rug hebben
Gelijk heb je. Het was heel druk voor ons. Te druk eigenlijk...
Ik probeer nog enkele foto's op te laden en een klein tekstje en dan... dodo...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

marc goovaerts

Kruip er maar in Luc, we kunnen wel wachten tot morgen. Slaapwel !

GDE

bedankt Luc voor het plaatsen van de nieuwigheden.  Ben ik toch wel heel benieuwd of je de Belgische rangeerdiesels zal zien bij piko  :D

doomslu

Citaat van: geert desc op 29 januari 2015, 01:32:29 AM
bedankt Luc voor het plaatsen van de nieuwigheden.  Ben ik toch wel heel benieuwd of je de Belgische rangeerdiesels zal zien bij piko  :D
Bij Piko is traditioneel weinig te zien, maar we hebben wel een afspraak met de Belgische invoerder. Wie weet??
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mark7758

Luc ik zal zaterdag ook even rond vragen. Heb dan een babbel met de NL importeur.
Wie weet komt hij met het RRF model van de reeks 73???  8) 8) 8)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

doomslu

Citaat van: mark7758 op 29 januari 2015, 07:14:41 AM
Luc ik zal zaterdag ook even rond vragen. Heb dan een babbel met de NL importeur.
Wie weet komt hij met het RRF model van de reeks 73???  8) 8) 8)
De Nederlandse importeur kon ons niks vertellen...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

GDE

Citaat van: doomslu op 29 januari 2015, 07:11:05 AM
Citaat van: geert desc op 29 januari 2015, 01:32:29 AM
bedankt Luc voor het plaatsen van de nieuwigheden.  Ben ik toch wel heel benieuwd of je de Belgische rangeerdiesels zal zien bij piko  :D
Bij Piko is traditioneel weinig te zien, maar we hebben wel een afspraak met de Belgische invoerder. Wie weet??
Luc op het TMM forum staat dat T2M de invoerder van piko voor België zou worden.  Zou dat waar zijn?

loebaske

laat ons hopen dat dit niet het geval is, want anders word het een soep zoals het  met Roco is geweest  :(

Brossel

Citaat van: geert desc op 29 januari 2015, 08:31:55 AM
bedankt Luc voor het plaatsen van de nieuwigheden.  Ben ik toch wel heel benieuwd of je de Belgische rangeerdiesels zal zien bij piko  :D
Bij Piko is traditioneel weinig te zien, maar we hebben wel een afspraak met de Belgische invoerder. Wie weet??
[/quote] Luc op het TMM forum staat dat T2M de invoerder van piko voor België zou worden.  Zou dat waar zijn?
[/quote]

Yep...zie hun website: http://www.t2m-train.fr/

Maar waarom zou dat slecht zijn, als ze blijkbaar wel de HLR 73/74/82 op de markt gaan zetten, wellicht zelfs wel op initiatief van T2M???
Spoorse groeten, Davy

Heb een zwak voor Belgische dieseltractie uit tijdperk IV, de rivierdalen in de Ardennen, de fameuze Athus-Meuse, staalindustrie en verzamel internationale reizigerstreinen door de Ardennen....enne oh ja: kleine rangeerlokjes voor mijn kalktoko in planning!

loebaske

#27
Citaat van: Brossel op 29 januari 2015, 09:40:46 AM
Citaat van: geert desc op 29 januari 2015, 08:31:55 AM
bedankt Luc voor het plaatsen van de nieuwigheden.  Ben ik toch wel heel benieuwd of je de Belgische rangeerdiesels zal zien bij piko  :D
Bij Piko is traditioneel weinig te zien, maar we hebben wel een afspraak met de Belgische invoerder. Wie weet??
Luc op het TMM forum staat dat T2M de invoerder van piko voor België zou worden.  Zou dat waar zijn?
[/quote]

Yep...zie hun website: http://www.t2m-train.fr/

Maar waarom zou dat slecht zijn, als ze blijkbaar wel de HLR 73/74/82 op de markt gaan zetten, wellicht zelfs wel op initiatief van T2M???
[/quote]



Helemaal niet op initiatief van T2M wel door de invoerder voor België !!!!!!!! en totaal uitverkocht!!!

T2M zou wel eens de nieuwe invoerder kunnen zijn voor Frankrijk ??

Bolje

Citaat van: doomslu op 28 januari 2015, 22:46:00 PM
Citaat van: marc goovaerts op 28 januari 2015, 22:34:42 PM
Op de site van modelspoormagazine staat dat we nieuws mogen verwachten vanaf woensdag 28 januari... Die is bijna voorbij.
Ik denk dat ze een te vermoeiende dag achter de rug hebben
Gelijk heb je. Het was heel druk voor ons. Te druk eigenlijk...
Ik probeer nog enkele foto's op te laden en een klein tekstje en dan... dodo...
Bedankt voor het plaatsen van uw commentaar en foto's.
Ik weet het, een dagje op een beurs kruipt in de kleren.

Rust maar goed uit.

Tot het volgende nieuwtje...
Vele groeten,
Ronald

Johnnytrein

groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about