snel eens gaan tanken met het (domme) blondje

Gestart door Metpetergaathetbeter, 25 januari 2015, 21:41:36 PM

doomslu

Als ik het goed begrijp heeft Rudy gezegd dat de tankdop links zit, maar hij heeft niet gezegd dat er geen pijltje stond... Of niet?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

om even terug te komen op dat spandoekje, zo zie maar de vooringenomenheid van de media t.o.v een ploeg en blindelings gevolgd door de massa

http://www.hln.be/hln/nl/9091/Time-out/article/detail/2195497/2015/01/26/Legia-fans-gingen-Ultras-Standard-vooraf-met-onthoofding.dhtml

Groeten Peter ;)

Rangeerduivel

Citaat van: doomslu op 27 januari 2015, 08:52:17 AM
Als ik het goed begrijp heeft Rudy gezegd dat de tankdop links zit, maar hij heeft niet gezegd dat er geen pijltje stond... Of niet?

Er staat inderdaad,links naast het benzinepompje een pijltje...
Bij de Mercedes A uiteraard,bij de Porche Targa{die trouwens nog/terug in productie is} herinner ik het mij niet meer! ;D)

;)

SuSke

In mijn Bakske Met Wielen staat die aan de rechterkant, maar zonder aanduiding in het dashbord  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Havoc

Citaat van: Rangeerduivel op 26 januari 2015, 23:22:53 PM
En bij de huidige Porche 911 targa zit de motor nog steeds achteraan,dus zo ouderwets is het systeem nu ook weer niet.

Zoals ze in Top Gear wel eens zeggen: "meet the new 911, the same as the old 911" :D
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Huugooke

Drie bladzijden, 35 (nu 36) bijdragen over een benzinedop, het is bijna Kafkaiaans.

Havoc

Als je wil kunnen er nog zeker zoveel bij rond het thema of de benzinedop op een of andere loc wel op schaal is en of hij de goeie kleur heeft. Eventueel ook nog of hij aan de goeie kant zit en of er op een loc ook een tekeningetje van een pomp op de benzinewijzer staat.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: SuSke op 27 januari 2015, 13:08:11 PM
In mijn Bakske Met Wielen staat die aan de rechterkant, maar zonder aanduiding in het dashbord  ;)
jawel Suske , brandstofslang hangt recht, bij links hangt ze ook rechts met een pijltje naar links !


@Hugo, toch wist een groot aantal dit niet (ten minste als ze eerlijk zijn !) ::) ;)

Groeten Peter ;)

SuSke

Er staat zelfs gewoon geen pijltje bij  8)
Weet ge het niet, rond uwen auto zult gij lopen  ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Huugooke

Citaat van: Havoc op 27 januari 2015, 21:02:03 PM
Als je wil kunnen er nog zeker zoveel bij rond het thema of de benzinedop op een of andere loc wel op schaal is en of hij de goeie kleur heeft. Eventueel ook nog of hij aan de goeie kant zit en of er op een loc ook een tekeningetje van een pomp op de benzinewijzer staat.
Ja, hoe zou dat eigenlijk zijn op een locomotief? (40!)

Rangeerduivel

Ik denk dat 40 overbodig was... ;D
Een dieselloc heeft langs beide zijden een tankdop! :D
Een eloc niet.. :D :D :D

;)

Huugooke

Citaat van: Rangeerduivel op 27 januari 2015, 21:35:15 PM
Ik denk dat 40 overbodig was... ;D
Een dieselloc heeft langs beide zijden een tankdop! :D
Een eloc niet.. :D :D :D

;)
en een stoomloc dan?

Havoc

Hangt ervan af of die op kolen, diesel of elentrik rijdt :D (en ja, van die laatste zijn er ook geweest)
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Huugooke

Citaat van: Havoc op 27 januari 2015, 21:42:54 PM
Hangt ervan af of die op kolen, diesel of elentrik rijdt :D (en ja, van die laatste zijn er ook geweest)
Maar altijd water nodig! (44)

Havoc

Neen, zelfs dat niet! Er zijn er die op alle soorten damp "gereden" hebben. Niet echt locs, maar wel trams. Op amoniak oa. Ga eens kijken op de site van Douglas Self: http://www.douglas-self.com/MUSEUM/POWER/oddfluid/oddfluid.htm
Met vakantie voor onbepaalde duur.