Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

snel eens gaan tanken met het (domme) blondje

Gestart door Metpetergaathetbeter, 25 januari 2015, 21:41:36 PM


PeterC

Ik ben niet blond (en was het nooit  ::) ) maar ik heb toch ook zo al enkele keren aan het tankstation gestaan.  Mijn vorige wagen was 'rechts tanken'.  Veerle's auto 'links tanken'.  Bij mijn nieuwe toytoy is het nu ook 'links tanken'.  Op mijn werk: de ene links, de andere rechts.  Zot wordt je ervan  :)

...Onlangs een nieuwe Volvo moeten tanken en ik kreeg de tankdop niet los...  ...Wat bleek: er is helemaal geen tankdop meer: pistool tegen de de klep duwen en het 'gaatje' gaat open.  Vrij beschamend als je moet tanken en hulp moet vragen hoe het moet...



Groetjes, Peter


doomslu

Dat je eens verkeerd staat ok, maar dan draai je toch gewoon?
Of beter: dan trek je de slang wat verder uit.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

dat zie je toch op je dashboard aan welke kant je moet tanken !

Groeten Peter ;)

Havoc

Neen, dat zie je niet. Die fabel van waar je naald naar wijst is waar je dop stat klopt niet.

Waar ik gek van wordt is dat ze die slangen zo altijd 20cm te kort maken om langs eender welke kant te kunnen tanken. Net zoals die slangen voor je banden op te pompen waar je als een gek moet gaan aanhangen om ze afgerold te krijgen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

PeterC

Citaat van: doomslu op 25 januari 2015, 21:58:54 PM
...Of beter: dan trek je de slang wat verder uit.  ;)...

Voor mijn toytoyke zijn die slangen niet lang genoeg...  ...Of toytoy is te groot...

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 25 januari 2015, 22:00:47 PM
...dat zie je toch op je dashboard aan welke kant je moet tanken !...

Nu voel ik me wel echt dom...  Verklaar eens?
Groetjes, Peter


Metpetergaathetbeter

nee het icoontje van onze Peugeot zie je de brandstofslang rechts (rechts t.o.v. de chauffeur is die geplaatst)

De Toyota die binnenkort op mijn naam komt te staan heeft naast dat icoontje een pijltje staan dat naar links wijst en aan die kant t.o.v.de chauffeur is die vulopening gesitueerd en nu gaan kijken wat je wagen aanduidt! ;D

Buikske

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 25 januari 2015, 22:00:47 PM
dat zie je toch op je dashboard aan welke kant je moet tanken !

Groeten Peter ;)

Dit is GEEN fabel: Bij elke wagen staat er naast het benzinepompje, dat in de meter staat, een klein pijltje. Dit pijltje duid de richting van de tank aan.
 

Metpetergaathetbeter

PeterC jouw Toyota heeft die naast zijn icoon benzinetank dan geen pijltje staan dat naar links voor jouw wijst Of staat die bij die terreinwagens eventueel rechts voor de Amerik.markt ?

Groeten Peter ;)

Metpetergaathetbeter


doomslu

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 25 januari 2015, 22:14:18 PM
nee het icoontje van onze Peugeot zie je de brandstofslang rechts (rechts t.o.v. de chauffeur is die geplaatst)

De Toyota die binnenkort op mijn naam komt te staan heeft naast dat icoontje een pijltje staan dat naar links wijst en aan die kant t.o.v.de chauffeur is die vulopening gesitueerd en nu gaan kijken wat je wagen aanduidt! ;D
Klopt. Het staat meestal aangeduid op het instrumentenbord.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Buikske

 

PeterC

Allé, in mijn intiem nachtgewaad even buiten in mijn toytoy gaan kijken...  ...en inderdaad:





Weeral bijgeleerd dankzij dit forum!

Als ik mijn vrouw deze week nog eens zie (beiden druk werken) kijk ik eens in haar mini toytoy.  En in die diverse wagens op het werk.


Groetjes, Peter


Buikske

 

PeterC

Citaat van: Buikske op 25 januari 2015, 22:43:54 PM
Citaat van: PeterC op 25 januari 2015, 22:38:55 PM
Allé, in mijn intiem nachtgewaad:



Foto van dit gewaad !!!!!!!!! :o :o

Pffff....  Ik wil wel, maar er zijn nu (volgens de statistieken) +1400 leden.  Een foto in...  = -1200 leden minder...  Neen, neen... ...ik voel me hier thuis, maar ik hou wel rekening met 'medebewoners'...  8) 8) 8)

Groetjes, Peter