Evans Scenery uitspattingen,

Gestart door evan, 25 januari 2015, 14:22:01 PM

evan

Merci Gerolf, Eric en Wim,

Ik heb gisteren een airco unit gebouw uit een resinkitje.  Veel schuur en snijwerk en veel onderdelen, maar het resultaat mag er zijn.

Op naar het volgende!

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Gerolf

Ik ga er van uit dat die ventilator kan draaien  ::)  ;D  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske


Wat een resultaat je toch kunt bereiken in een grotere schaal...uw tijd dat ge aan spendeert heb is maar dan moeite waard, gewoon prachtig Evan  ;)

evan

Citaat van: Gerolf op 16 april 2017, 09:44:29 AM
Ik ga er van uit dat die ventilator kan draaien  ::)  ;D  ;)

Hmm... dat zou wel tgf zijn :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

Citaat van: loebaske op 16 april 2017, 09:47:59 AM

Wat een resultaat je toch kunt bereiken in een grotere schaal...uw tijd dat ge aan spendeert heb is maar dan moeite waard, gewoon prachtig Evan  ;)

Yep hoe groter de schaal hoe aanschouwlijker  :)

Ondertussen nog een trapje gemaakt:

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Steam.N

Oeps, ik loop een aantal bijdragen achter !
PRACHTIG, Evan !!!  Levensecht !  8) 8) 8)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Pierre

Mooi gemaakt man. Alsof ik naar 1:1 beelden zit te kijken. :)
Groet Pierre.


evan

#172
Merci Jean en Pierre,

Het is m'n doel om het net ect te doen lijken.

Ondertussen...

Het spoor is op kleur gebracht:



En er staat een betonnen muurtje waar wat schroot achter zal komen:



De muur wordt nog vervuil met misschien nog een plaat of affiches oid.

Groetjes,

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Kautenbach


evan

Een laatste update voor dit weekend...

Ik ga de beelden voor zich laten spreken:










Een eerste groen...




Groetjes,



Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

loebaske


Die beelden spreken boekdelen, vooral de laatste  ;)

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michiel

... en de beelden spreken een heel mooie, rijke taal met bijzonder fijne nuances en kleurrijke beeldspraak. Werkelijk top, Evan!  8)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

marctje

Die verwering met baardgroei op de laatste foto is zeer geslaagd  ;D ;D
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

ERVIN

TOP - maar dat is eigenlijk nog zacht uitgedrukt.  ;)