Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Evans Scenery uitspattingen,

Gestart door evan, 25 januari 2015, 14:22:01 PM

loebaske


evan

Merci Eric  ;)

Een beetje schroot in de truck geplaatst...

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Cozzy

Prachtige verwering van die wagen Evan!
De weergave van de rubberbanden is echt subliem...
Is dit een Bedford?

Groeten,
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

evan

Thanks Tom  Het is een Opel Bltz
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

modelbaanHO

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

sdz1976

iid, een hele mooie verwering Evan, al worden mijn ogen natuurlijk weer het meest  naar da coole stuk schroot in de achterbak getrokken :)
Daar zou ik wel eens wat detail foto's willen van zien.


Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Michiel

Je knutselt in een paar divisies hoger dan ik. Dit is werkelijk verbazend knap gedaan en geschilderd. Werkelijk machtig mooi.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Herwig

#158
>    'k Weet echt niet waarom,  maar iets zegt me dat die container nachtwerk was.  Zie nu toch eens, zo slordig, die deur...

>    En dat is niet één Opel Blitz:     het zijn er,  bij nader toezien,  twee.
      De roestlading is een cabine & motorkap van de oudere (WO2) versie van de Blitz. 
      Als m'n goed kijkt:  op de kapotte radiatorrooster hangt nog de  "blitz".  ( de bliksemschicht )

>    Ergens heb ik een  "dia"  van zo'n echte (gerestaureerde) Opel met laadbak:
       zet deze Evan-satijnblauwe ernaast en je ziet het verschil niet...

C.B.

Ik blijf niet meer kijken , dit is zoals hier bij onze "bomenbouwer" Grove Den , fantastische dingen die jullie laat zien.  :)
Groetjes.
Claudio.

evan

Merci Gerolf, Michiel, Samuel en Claudio!

Ondertussen heeft de Opel Blitz zijn thuishaven reeds kunnen binnenrijden.  Er is nog heel wat werk aan, maar de droogtijd verhindert me verder te werken aan dit projectje...

Wat sfeerbeelden tussendoor:



Hier zijn  de kasseien nog niet gevoegd en de ballast ligt nog los.



Hier is al wat meer te beleven, maar de ballast moet nog drogen zodat ik het spoor kan definitief op kleur brengen.



Wordt vervolgd...
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

Citaat van: Herwig op 20 maart 2017, 13:35:43 PM
>    'k Weet echt niet waarom,  maar iets zegt me dat die container nachtwerk was.  Zie nu toch eens, zo slordig, die deur...

>    En dat is niet één Opel Blitz:     het zijn er,  bij nader toezien,  twee.
      De roestlading is een cabine & motorkap van de oudere (WO2) versie van de Blitz. 
      Als m'n goed kijkt:  op de kapotte radiatorrooster hangt nog de  "blitz".  ( de bliksemschicht )

>    Ergens heb ik een  "dia"  van zo'n echte (gerestaureerde) Opel met laadbak:
       zet deze Evan-satijnblauwe ernaast en je ziet het verschil niet...

Bedankt voor je compliment Herwig ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Kautenbach

WTF... cool,

Bij wijze van..alleen de remmen op de rolcontainer missen nog, om het enige commentaar te geven wat er te vinden is en dan is nog een opmerking in de zin van azijnplassen..  ;D

je blijft verbazen, knap werk, man !

loebaske


Daar heb je een punt Wim....WTF... cool, klasse Evan....

Gerolf

Puur genieten, zo'n foto's  :P  :P
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw