Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Evans Scenery uitspattingen,

Gestart door evan, 25 januari 2015, 14:22:01 PM

loebaske


Mooi resultaat Evan, kijk al uit naar de rest

modelbaanHO

Da's durven, zo'n macro-opname.
Helemaal geslaagd zou ik zo zeggen.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

ERVIN

Ja amaai , bedoel je nu dat je dat water hebt gemaakt met Sculptamold?? :o

Herwig

Erg mooi.   Zowel rotsen als golfjes.
Zou geslaagde voorstudie kunnen zijn voor maquette aan Atlantische kust met duikbootjes en zo.

Steam.N

Ongelooflijk realisme  :o 8)
Prachtig gedaan, Evan !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

vyncky

Citaat van: ERVIN op 28 januari 2017, 22:18:20 PM
Ja amaai , bedoel je nu dat je dat water hebt gemaakt met Sculptamold?? :o

Golfjes: Dat zijn voor evan toch maar horizontale rotsen hij dan blauw schildert  ;D.
Dezelfde technieken als voor de rotsen lijkt mij. alleen staan in de zelfde richting.

Simpel, maar je moet er gewoon opkomen, en daar  hebben we onze Evan Voor...

Top! doe zo verder (en maak een stappenplannetje voor MSM ;)

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

sdz1976

Zei het al eerder, maar je bent verdikke toch nen artiest zelle 8) 8)

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Pierre

Groet Pierre.


mahtoska1

De rotsen vind ik fantastisch goed gelukt. Het water kan me echter niet overtuigen. Waarschijnlijk is het beter in het echt dan op de foto.

evan

Merci Mannen,

Ondertussen is het diorama klaar.  Ik heb het gebruikt als demostuk waarop ik verschillende scenery technieken liet zien tijdens een 2-delige workshop bij de Modelspoorvrienden te Dronten georganiseerd door forumlid Michael.

Hier zijn de foto's die ik zonet buiten heb gemaakt.  (Op het water lagen blijkbaar nog wat grasvezeltjes  ::) )



























De volgende activiteiten zijn verder werken aan "La vie en Rose" , "Het Haventje is de vallei" en Oeversijde nakijken en beetje aanpassen tegen de volgende expo ergens in Maart  ::)

Groetjes en fijne zondag nog
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Steam.N

Schitterend, Evan !
Prachtig foto's van een mooi diorama.
Dat water vind ik héél geslaagd, héél natuurlijk !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Peter

Douce France
Zalig zo'n prachtige beelden te zien met een perfekt landschap met treinen
Super Evan
Met vriendelijke groeten
Peter

Michael

Evan het waren 2 fantastische dagen, veel bijgeleerd, wat nieuwe producten leren kennen en.......inspiratie op gedaan.
Ik ben vanochtend opgestaan met een idee voor een klein diorama met "stromend" water.


BEDANKT!!!!!!! :D :D :D :D
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154