Evans Scenery uitspattingen,

Gestart door evan, 25 januari 2015, 14:22:01 PM

755philippe

Evan,
Bedankt voor de goede uitleg en foto. Hiermee kan ik verder. Nu nog aan de slag gaan.
Mvg

755philippe

OlivierV

Het pluimkarton van Kadapak is wel het betere, ikzelf heb tot nu toe enkel gewerkt met die verkeerde witte. Werkt als ik het vergelijk met de beschrijvingen hier wel wat moeilijker maar het kan ook. En 't zou zonde zijn om dat verloren te laten gaan.

Van mijn laadkade en tunnelportaal ben ik toch tevreden. Het papiervel pel ik er niet af, maar sneed ik er af.

Zonder verfjes.


Met wat verfjes.




Soit, tot zover dit kort intermezzo. ;)
Je kan dat verkeerde pluimkarton ook nog altijd gebruiken om constructies mee te maken die niet in het zicht liggen, want het is erg licht en werkt ook erg fijn.

Groet.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

leuk plaatje, misschien foto LP hoes Bad moon is rising Creedence Clearwater Revival mits je een maan zou toevoegen ;)

John Lostcreek

Prachtig kasteel Evan. Staat ook heel mooi in het landschap  :)
Groeten John

www.lostcreek.nl
Team Mitropa www.teammitropa.nl

B_Modelbouw

Ik wist niet dat ze toen al bouwden met een spouwmuur  :o

Prachtig resultaat voor die burcht-ruïne, een techniek waar ik ook eens ga mee experimenteren  :D :D 
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


evan

Goede middag,

Het is lang geleden dat ik hier iets heb geplaatst, maar er waren nu eenmaal wat andere projecten en prioriteiten.

Komend weekend ben ik te gast op de Expo van de MSKK te Oostende om er demo's te geven met betrekking tot Scenery.

link: http://www.mskk.be/treinweekend30.html

Bovendien geef ik ook workshops in Oktober en november te Dronten bij Michael en friends.

Om wat extra en recenter didactisch materiaal bij me te hebben, heb ik een oud diorama van me bijna volledig gesloopt en heropgebouwd.  Het betreft een Zweeds thema naar aanleiding van m'n laatste vakantie  8)

Hierbij enkele foto's:







Groetjes en tot later :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Kautenbach

....

Potverdorie


...

Mooi mooi mooi

Eerst Rik al out of the blues,  nu dit, Geniaal gemaakt

Kautenbach

Dronten, wanneer exact?


Oh....ennuh, echt heeeeeeeeeel mooi, ik zat er nog ff naar te kijken.... wordt dit stukje een onderdeel van iets groters?

evan

#53
Hoi Wim,

Dronten... richt je hiervoor even aan Michael aub?

Dit diorama is een alleenstaand item, maar iets Scandinavisch staat me enorm aan, maar eerst de Franse baan  ::) met m'n maat Erik maar ns aanpakken  ;D

Bedankt voor je compliment  ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

Ondertussen is volgende ook wat opgefrist en nog ns gefotografeerd...









Altijd leuk om zulke dingen op te frissen en nog ns op foto vast te leggen...

Tot later ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

loebaske


Koen

Knappe foto's. Net echt!
Spijtig dat ik niet naar Oostende kan komen. Ik had graag je demo's gevolgd.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Michael

Citaat van: Koen op 18 september 2016, 17:33:05 PM
Knappe foto's. Net echt!
Spijtig dat ik niet naar Oostende kan komen. Ik had graag je demo's gevolgd.

Mvg
Koen

Koen je bent altijd welkom in Dronten. 't Is wel een eindje rijden.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

evan

Als hij op tijd in Antwerpen zou raken kan ik hem wel meenemen   :)   ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

C.B.

Geweldige foto's , Evan.  :D
En de begroeiing is gewoon zo natuurgetrouw.

Ik moet nog veel leren op dat gebied ....  :-\
Groetjes.
Claudio.