Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Evans Scenery uitspattingen,

Gestart door evan, 25 januari 2015, 14:22:01 PM

Gerolf

Dat die brug op die foto nog niet klaar is had ik gezien.

Maar het ging me om de fotografie/bewerking.
Witbalans of zo, waardoor de tinten naar mijn smaak nogal "flashy" zijn  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

evan

Begrijp ik Gerolf maar dat is gewoon doordat de binnenkant properder is en het licht boven de brug hangt.  De brug heeft ook een open structuur en het licht valt er dan ook door.  Groetjez
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

Goede avond,

Met de laatste restjes MININATUR die over waren van het demostukje ( zie vorige post) heb ik de pijler en landhoofden wat van detail voorzien.





Rustig gepruts zonder te veel rommel :)

Nu nog de oplegtoestellen maken voor de spoorbrug en dan is die ook klaar voor installatie op de baan.

Groetjes ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

evan

 8) En hier is het fris groen de bedoeling ;D
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

59erke

Ik gebruik die hardschuim elementen van Noch ook, idd prima spul en perfect te bewerken.
Bovendien hebben ze een speciaal natuurgetrouw reliëf dat je niet vaak bij het plastic spul vindt.
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

centauri167


sneeuwregen1

Ziet er erg mooi uit Evan, bruggen als wel groenstuk. Vindt ook je aarde/zand/grond erg realistisch hoe doe je dat?

M.v.g,

Daniel

Kees-Jan


Dirky

scenery volgens het EVANgelie!  ;D ;D ;D ;)

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

1op32

De mininatuur op de brugpijler is weer van WOW gehalte !
knap werk  ;)
Schaal 1/32 omdat ze de mooiste is

philippe_007


niko

Knap werk alweer Evan  ;)

Mvg Niko
mvg Niko

John Lostcreek

Groeten John

www.lostcreek.nl
Team Mitropa www.teammitropa.nl