Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Evans Scenery uitspattingen,

Gestart door evan, 25 januari 2015, 14:22:01 PM

Ronald


evan

#196
Merci allemaal voor de complimenten. 

Ondertussen een nieuw projectje dat al ver is gevorderd...

Schaal is 1/35 en dit maakt deel uit van een filmdecor  ::)



Wordt vervolgd ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

vyncky

en wij blijven benieuwd!  ;D

Mooi gedaan Evan! Ik mis alleen nog een kapotte hoeklat hier of daar ;)
De onderkant vindt ik bangelijk goed gelukt!

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Val-Rikard


loebaske


Dat is super modelbouw >>>>>TOPPIE

BC911

Heel knap! En is dit een kit of zelfbouw? Is het trouwens hout of kunststof?
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

evan

Merci Mannen ;)

Er komt nog meer verval en schroot bij, maar alles één voor één.

Het is een volledig houten gebouw en het is ook volledig eigenbouw

groeten
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Gerolf

Hele knappe zelfbouw  8)  :P
Ik vermoed dat het geen kleurfoto is ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Peter

Het zijn toch prachtige dingen die Evan telkens weer maakt, en dit zowel in H0 als in de grotere schalen.
Proficiat hoor
Met vriendelijke groeten
Peter

evan



Merci Gerolf en Peter,


Citaat van: Gerolf op 11 juni 2017, 09:51:56 AM
Hele knappe zelfbouw  8)  :P
Ik vermoed dat het geen kleurfoto is ...

Toch wel :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

#205
Het gebouw staat in zijn toekomstige omgeving.

Er is nog veel werk en het interieur moet nog volgen, maar het is wel een leuk projectje.   jullie hebben nog een overzichtsfoto van me te goed, maar dat is nog even een verrassing  ::)




Het gebouw heeft wat meer kleur gekregen, maar door de droogtijd is het contrast nog wat harder op foto dan het werkelijk is. 



Sommigen vragen zich af waarom die vrachtwagen zo half ingegraven zit, maar dat verhaal ben ik jullie nog even schuldig tot ik het kan/ mag vrijgeven... ::)





Vanaf woensdag vertoef ik 4 dagen op een filmset en moet ik het interieur nabouwen en afstemmen op de filmset.

Spannend!

Groeten,


Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Koen

Jawadde, net echt. Al je dit aan anderen laat zien, zullen zij afvragen waar die foto getrokken is (ik ga die test morgen eens op het werk doen  :D).
Knap werkt!!!!

Groetjes,

Koen
Nooit te oud om te leren

Michiel

Ja, Evan, jij speelt in paar competities hoger dan ik, en ik denk velen van ons. Waanzinnig knap. Ik kan me gewoon niet inbeelden hoe je dit doet. Dit lijkt eerder op magie voor mij. Super knap is dit nu al.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

SuSke

Weerom prachtig wat je daar zo "even" wegzet Evan.

Die vaten met van die leuke etiketten op.... Doet me richting labo en illegaal spul denken... quick moneymakers  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

WOW  8) Heel knap gedaan! Respect !!
Ik ben enorm nieuwsgierig naar de film ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw