Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

NUMMER 144

Gestart door argilla, 24 januari 2015, 12:37:36 PM

doomslu

Citaat van: gardevil op 05 februari 2015, 16:27:19 PM
Eerst uithalen en als er dan reactie komt stillekes verdwijnen, tja wat moet je daarop nog zeggen?
De man had enkel zijn mening gegeven en dat mag, net als dat men daar mag op reageren.
Waarom hij dat gewist heeft is een raadsel.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

gardevil

Luc, da's wat ik bedoel, er niets mis met je mening geven, maar als je dan wat commentaar of tegewind krijgt wees dan tenminste zo fair van je mening te verdedigen of je ongelijk toe te geven. En dit laatste is voor zeer veel mensen heel moeilijk dus vlucht men liever.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

JohoMapi

Hier een Nederlandse lezer:
MSM is een zeer prettig blad dat ik op diverse punten interessanter is dan het bekende Nederlandse modelspoorblad.
Met name de aandacht voor scenery is bij MSM beter voor elkaar. Al zou er ook wel meer aandacht mogen zijn voor de kleinere schalen, want ook in H0 en N kun je hele interessante scenery bouwen.

De aandacht voor de Nederlandse stoomloc zal ongetwijfeld meer Nederlandstalige lezers interesseren.
Al onze N-schaal belevenissen vind je op: http://klapplitalbahn.wordpress.com

Sinds kort brengen we ook 3D-print modellen uit: http://railnscale.com/

Kautenbach

....hey, ik heb het hele exemplaar 144 niet ontvangen ??? ???

doomslu

Citaat van: Kautenbach op 21 februari 2015, 13:13:41 PM
....hey, ik heb het hele exemplaar 144 niet ontvangen ??? ???
Hoezo?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Kautenbach

k was ff weg dat weekend, hoofd in de wolken, maar volgens mij geen nummer MSM, abbo voorbij?

doomslu

Citaat van: Kautenbach op 21 februari 2015, 20:08:58 PM
k was ff weg dat weekend, hoofd in de wolken, maar volgens mij geen nummer MSM, abbo voorbij?
Oei, dat moet ik eens navragen dan...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

theedooz

Meestal merk ik ook op die manier dat ik mijn abonnement moet verlengen.  ;)
 

doomslu

Er worden toch brieven verstuurd?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

theedooz

Soms wel, soms niet. Ik ben sinds nummer 7 abonnee, en neem de laatste jaren een tweejarig abonnement, maar er kwam niet altijd een herinneringsbrief of mail. Heb in het verleden vaak een "tussennummer" in de winkel gekocht als ik merkte dat ik er een gemist had, om vervolgens snel mijn abonnement per mail te verlengen. Maar dat kwam misschien omdat ik uit Nederland kom?
De laatste periode ging het wel goed, dus misschien komt het nu niet meer voor.
 

Michael

Citaat van: doomslu op 21 februari 2015, 21:03:36 PM
Er worden toch brieven verstuurd?

Hoeveel tijd zit er tussen de brief en het einde van je abonnement?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Kautenbach

voordeel MSM, het komt allemaal vast wel goed ;D ;D ;D ;)

D_Loc

Citaat van: Michael op 22 februari 2015, 00:04:01 AM
Citaat van: doomslu op 21 februari 2015, 21:03:36 PM
Er worden toch brieven verstuurd?

Hoeveel tijd zit er tussen de brief en het einde van je abonnement?
Nummer 144 was het laatste nummer van mijn abonnement, de brief voor verlenging kwam een ruime week na het verschijnen van dit nummer. Om het abonnement door te laten lopen zonder een nummer te moeten missen moest er voor 17 februari worden betaald (wat ik uiteraard heb gedaan  ;D).
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *