Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

SCHWARZBURG

Gestart door Dirky, 20 januari 2015, 21:08:02 PM

niko

knap gebouw Dirk  :D

mvg Niko
mvg Niko

Dirky

thx...

Dit project is op verzoek van de klant voor een tijdje stilgelegd geweest (door een sterfgeval) maar nu gaan we er weer tegenaan; Vanaf vandaag zit ik in deze fase:



Elk detailke wordt afgewerkt en meteen iets verouderd.

Dirky

Een volgend detailke... heel de morgen op gevloekt maar toch wel vrij goed gelukt:
Balustrade is een combinatie van messing en 3D-print


sdz1976

Wat een monnikenwerk allemaal 8) 8)

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

SuSke

Citaat van: Dirky op 31 oktober 2015, 21:20:15 PM
thx...

Dit project is op verzoek van de klant voor een tijdje stilgelegd geweest (door een sterfgeval) maar nu gaan we er weer tegenaan; Vanaf vandaag zit ik in deze fase:



Elk detailke wordt afgewerkt en meteen iets verouderd.

Dirk, voegjes in de dagkanten niet vergeten  ;)

Verder weer prachtig werk.
Zijn die tonronde zuiltjes ook gelaserd?
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Chrisrail

#50
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

ERVIN


HLE2743

Heel mooi gedaan, een knap staaltje van modelbouw. ;)

3rail

Schitterend station, ik ben benieuwd als het straks af is.
Heerlijk weer zo een zelf bouw project. :) :)

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

Dirky

Bbedankt voor de complimenten...

Suske, geloof het of niet, neem ik nu net een foto van de enige dagkant waar geen voegjes in staan.  :(
Duidelijk vergeten! Komt in orde...

De tonvormige zuilen zijn 3D prints!

SuSke

Ik geloof je graag Dirk, want op de andere foto's waren ze wel te zien.
Het zou spijtig zijn als er ergens 1 niet met voegen in de dagkanten naar je klant zou vertrekken  ;)

En dat het in orde komt, daar twijfel ik helemaal geen moment aan.
Succes verder
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

Citaat van: Dirky op 02 november 2015, 20:26:37 PM
De tonvormige zuilen zijn 3D prints!

Merci - ik vroeg me dat ook af  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Dirky

de allerlaatste loodjes...


SuSke

WOOOOW Mooi gebouw  8)  maar plaats dat je daar voor nodig hebt  ;)

Een voordeel van de "grotere" schalen  :)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }