Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

SCHWARZBURG

Gestart door Dirky, 20 januari 2015, 21:08:02 PM

Dirky

thx!

Eerste dakdeel 90% klaar. De vermoeidheid begon parten te spelen > foutje rechtsboven is inmiddels hersteld!


Cozzy

Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

dani

* SLIK *   wat een werkje !!!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

SuSke

Pannetjes gelegd als een volleerde dakdekker Dirk 8)  Pannetje per pannetje ?
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

sdz1976

Ge zou mijn dak ook mogen komen leggen  ;D

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Dirky

thx

Citaat van: SuSke op 11 juni 2015, 13:57:34 PM
Pannetjes gelegd als een volleerde dakdekker Dirk 8)  Pannetje per pannetje ?

Niet echt overal pannetje per pannetje Frans; de pannen (biberschwanz) zijn in lange rijen gelaserd. Ik snij ze dus af in passende stukken. Naar de nok toe zijn het wel een pak passende stukken - waarvan veel "enkele pannetjes" - vanwege de vele kleurenwissels.

Dirky

'k zie bijna scheel van de pannetjes... :)


Steam.N

Wow, prachtig, Dirk !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

SuSke

Maar het resultaat mag er zeker wezen Dirk.
Stel me de vraag wat het zou worden als je niet scheel zou zien  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

evan

Ontzettend knap en origineel!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

modelbaanHO

Een mooi huzarenstukje.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Gerolf

Om trots op te zijn, Dirk  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

RD25

zeer mooi - knap werk.  8)
excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

Dirky

bedankt voor de commentaren...  :) :)





Het was al een tijdje duidelijk dat ik de deadline niet zou halen. De klant heeft hiermee geen probleem omdat hij tijdig verwittigd werd.
Voor het Spur 1 Treffen in Sinsheim ga ik 1 zijde zover mogelijk afwerken om toch iets presentabel te zijn...


Huugooke