Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

SCHWARZBURG

Gestart door Dirky, 20 januari 2015, 21:08:02 PM

Dirky

Binnen een vijftal maanden is het weer "SPUR 1 TREFFEN" in Sinsheim en net als vorig jaar moet er een blikvanger zijn. Ditmaal wordt het het station van Schwarzburg. De klant komt het op Zondag afhalen...

foto genomen toen ik de details ben gaan fotograferen (met de ijskar  :))



De muren zijn reeds uitgetekend en kunnen in 't korte gelasert worden.


Dirkh

Ook geen gemakkelijk gebouw met al die hoeken en kanten. ik zou toch eens moeten leren werken met die cad programma's.
Blijkbaar veel kleine sierstukjes te maken ook. In spoor 1 verwacht men die dan ook allemaal.  ;) Dus nog werk aan de winkel Dirk

sdz1976

benieuwd naar het resultaat
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

1op32

Dag Dirky,
ben benieuwd naar het resultaat, maar dat komt heel zeker dik in orde, tot in Sinsheim !
Groeten,
Geert
Schaal 1/32 omdat ze de mooiste is

Dirky


sdz1976

Goe gestart zou ik zo zeggen!!

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

mini

dat wordt inderdaad prachtig :)
Ik kom het bekijken in Sinsheim
Over niet perfecte dingen kan men gemakkelijker de negatieve dingen opnoemen dan de positieve er in te zien,     spijtig

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Dirky

thx...

groot zal het wel zijn, net iets meer dan anderhalve meter  ;)
(leuk, voor mij althans, is dat er na dit stationsgebouw nog iets veel groter volgt  :) )

Vandaag begonnen met het aanpassen van de vakwerkpanelen:


sdz1976

We mogen zeker nog niet, weten wat ::) ?

Genieten intussen, wel hiervan.

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Dirky

... vel van de beer Samuel  ;) mag ik nog niet schieten voor het kalf verdronken is... of zoiets :D

sdz1976

Neen, je mag moeder haar porseleinenwinkel niet verkopen aan de olifant  ;D
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Dirky

thx...

Aan de bouw van de details begonnen. Deze kopstukken zijn manueel in PVC schuimplaat gekrast en dan in stripjes gezaagd. Profielen vormen met PVC schuimplaat is vrij eenvoudig en kan snel.