Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Digitaliseren NMJ HLD 54

Gestart door trainspottingjr, 17 januari 2015, 22:13:50 PM

trainspottingjr

hoi,

heb mij laatst leden een nmj hld 54 aangeschaft. Reeds te samen een 21-pin decoder aangeschaft.

Nu heb ik deze ingeplugd en dat verliep vlot.

Ik deed een controle of alle functies actief waren, maar blijkbaar is er daar eentje die niet functioneert.
Namelijk de binnenverlichting die functioneert niet bij gelijk welke functie.

F0 : verlichting
F1: 3 koplamp stuurpost 1
F2: 3 koplamp stuurpost 2
F3: rangeermodus

Is er iemand die dit ook reeds voor heeft gehad of heeft er iemand de juiste CV instellingen.

Mvg
Jelle
Lid Lierse Modelspoorwegen de Geit VZW

jb

Citaat van: trainspottingjr op 17 januari 2015, 22:13:50 PM

Is er iemand die dit ook reeds voor heeft gehad of heeft er iemand de juiste CV instellingen.


+1

loebaske

Bij mij zit er nog geen decoder in, kan er dus nog niet over oordelen, als je de kap er af gehaald heb en bij het terug plaatsen, er opgelet dat de stroom afnemers precies op hun plaats  zaten??




trainspottingjr

Ja daar heb ik zeer duidelijk opgelet dat deze op de juiste plaats zaten, de kap kan je trouwens ook maar in één richting plaatsen op de lok
Lid Lierse Modelspoorwegen de Geit VZW

pandur

De stuurpost verlichtingen zitten op AUX3 en AUX4 respectievelijk de rijrichting,
Heeft er iemand de DCC versie ?
Blijkbaar zitten de rode lichten samen met de witte gekoppeld ??
Eric
NMBS-DB / H0 2rail DCC - ABC / ECoS II 4.2.13 / ECo Boost /MC II / LokPro 5.2.7 (2.7.9)

Stedahult

Mag ik vragen 'waar' je de loc gekocht hebt?
Mvh. Steef