Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Schatten in de kamer

Gestart door loebaske, 15 januari 2015, 21:12:15 PM

oebr

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu op 16 januari 2015, 18:44:38 PM
Ik ken RTL5 wel. Zit op de kabel geloof ik, maar ik kijk eigenlijk zo goed als nooit televisie. Wanneer zou ik daar tijd voor hebben?  ;)
als uw vrouw gaan slapen is ?  :-\ ;)

doomslu

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 16 januari 2015, 19:31:54 PM
Citaat van: doomslu op 16 januari 2015, 18:44:38 PM
Ik ken RTL5 wel. Zit op de kabel geloof ik, maar ik kijk eigenlijk zo goed als nooit televisie. Wanneer zou ik daar tijd voor hebben?  ;)
als uw vrouw gaan slapen is ?  :-\ ;)
Meestal moet ik mee...  :-\
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Rangeerduivel


Metpetergaathetbeter

amai, die visagistes hebben nogal werk gehad !  ;D ;D ;D ;D ;D aan Rudy hé !

Leuk beelden Rudy !

Groeten Peter ;)

Gerolf

Leuk filmpje  :D - en felicitaties voor Rudy  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Fastfly

TOF en TOP  :D

enneeuh heb je hem gehoord: iets in de trant van: "van mijn moeder en van die haar moeder en daar ..... loopt het SPOOR dood !!! "
Bloed kruipt waar het niet gaan kan hé, toch een beetje sluikreclame voor onze hobby op de nationale TV ;D  ;) 8)

dani

"het geld weegt ni op tegen het uitzicht ..."

Man,ik lag strijk !!!!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

loebaske

Voor wa "Man,ik lag strijk !!!!"  toch niets speciaal of was het voor het prijskaartje??

Chrisrail

#24
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

dani

nee, ik heb gewoon het filmpje bekeken, en de reakties van diene Coppens zijn soms gewoon hilarisch.  Hij heeft zich nog ingehouden.  Maar toen Rudy met een uitgestreken gezicht dat zei van dat geld en het uitzicht, toen dacht ik even dat hij ging uitbarsten.

Ik heb een bizar gevoel voor humor....  da's waar.   Maar wees eerlijk, gelijk Rudy zich daar serieus houdt, oh boy.    Er is een groot akteur aan verloren gegaan.   Niet dat het schilderij niet mooi is, maar gewoon de manier waarop dit in beeld gebracht is in de reportage.   


Het zal vooral de emotionele waarde zijn, laten we het daar op houden.   Ik zou het ook niet meteen wegdoen als ik in Rudy zijn plaats was.   
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel

Citaat van: dani op 22 januari 2015, 13:57:22 PM
Er is een groot akteur aan verloren gegaan.

Maar Dani toch,dit is maar het begin van mijn carriere!!!
:D :D

Nee serieus,Veel hangt af van de voorbereiding van het programma,daar gaat één en ander aan vooraf,men bereidt u(als leek) goed voor op hetgeen dat komen gaat,het is tenslotte die mensen hun werk,en alles MOET vlot verlopen want er staan er nog te wachten voor opnames.
De massa die voorwerpen laat schatten is immens,maar niet iedereen/alles wordt opgenomen.
Het meeste hangt af van het voorwerp en de expert die op dat moment beschikbaar is.
Btw,Stafke Coppens is een sympathiek ventje,zeker geen dikke nek,hij is echt zoals hij zich op TV voordoet,hij acteert niet...

;)

Stieven76

Ale proficiat Rudy  ;D Ge hebt da goed gedaan.
Ik vond dat je nog kalm bleef toen je het bedrag hoorde. Ik had daar waarschijnlijk gezeten met een grijns tot achter mijn oren  :P

Rangeerduivel

Citaat van: Stieven76 op 22 januari 2015, 15:44:12 PM
Ale proficiat Rudy  ;D Ge hebt da goed gedaan.
Ik vond dat je nog kalm bleef toen je het bedrag hoorde. Ik had daar waarschijnlijk gezeten met een grijns tot achter mijn oren  :P

Dat was de 'tweede' reactie,
Om een duistere reden zijn dit,en een paar andere fragmenten een tweede maal opgenomen.
De opname voor een goeie 4min uitzending heeft méér dan een half uur in beslag genomen!
Het feit dat ik niet extra enthousiast overkwam bewijst dus wel dat ik geen echte akteur ben,en ik ondertussen zat uit te rekenen hoeveel treinen je koopt voor 6 à 7000€! :D :D

;)

Chrisrail

#29
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }