Schatten in de kamer

Gestart door loebaske, 15 januari 2015, 21:12:15 PM

loebaske

Jawade Rudy, je bent een tv figuur met je schilderij op VTM....

Zou wel weten wat ik er moet me doen, verkopen en me wat treintjes aanschaffen  ;) ;) ;) ;)

PeterC

Schoon madam maar helaas niet digitaal  ;D ;D ;D
;)
Groetjes, Peter


loebaske

 :D :D :D :D :D :D Je zou het anders op je scherm beveiliging zetten zeker  :D :D :D :D :D

Metpetergaathetbeter

iemand ne link waar we dat zouden kunnen bekijken  :-\

loebaske

daarvoor heb ik 2 linkse handen...zullen hier wel fijne bij zitten die de link kunnen maken...

doomslu

Waar gaat dit eigenlijk over?  :-\
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

Citaat van: doomslu op 15 januari 2015, 22:09:25 PM
Waar gaat dit eigenlijk over?  :-\

Op VTM is een programma waar je oude spullen kunt laten schatten naar waarde, dus wie kwam in beeld...de Rudy...met een schilderij van een schoon bloot wijveke en was dan nog ferm 6000€ waard en die laat dat hangen in zijne living, zou daar wel wat anders mee doen, nu het nog iets waard is...

doomslu

Citaat van: loebaske op 15 januari 2015, 22:14:48 PM
Citaat van: doomslu op 15 januari 2015, 22:09:25 PM
Waar gaat dit eigenlijk over?  :-\

Op VTM is een programma waar je oude spullen kunt laten schatten naar waarde, dus wie kwam in beeld...de Rudy...met een schilderij van een schoon bloot wijveke en was dan nog ferm 6000€ waard en die laat dat hangen in zijne living, zou daar wel wat anders mee doen, nu het nog iets waard is...
Bedankt voor de toelichting.
VTM etc heb ik in 1988 achter mij gelaten.  ;)

Een schoon bloot wijveke zou ik ook in mijn living laten.  ::)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Rangeerduivel

Een heerlijk gevoel om BV te zijn! ;D ;D ;D ;D ;D

;)

loebaske

Als je het maar weet Rudy, had niet meteen je face gezien maar hoorde uw stem en was meteen zo van "die ken ikke"

[/quote Een schoon bloot wijveke zou ik ook in mijn living laten.  ::)[/quote]

Hier zie, op zijn oude dagen wil onze Luc ook zo een bloot wijveke in zijne living, plus dat ze dan nog veel geld waard is  ;) ;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Rangeerduivel op 15 januari 2015, 22:45:26 PM
Een heerlijk gevoel om BV te zijn! ;D ;D ;D ;D ;D

;)


ik weet niet waar het aan ligt maar na het schijnt is het marktaandeel(kijkcijfers) de laatste dagen met 35 % gedaald  :-\ ;D

Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 16 januari 2015, 13:35:10 PM
ik weet niet waar het aan ligt maar na het schijnt is het marktaandeel(kijkcijfers) de laatste dagen met 35 % gedaald  :-\ ;D

Tja,er wordt blijkbaar niet meer naar 'het nieuws' gekeken,er zijn nu intressanter programma's!  8) :D

;)

Peter

CiteerTja,er wordt blijkbaar niet meer naar 'het nieuws' gekeken,er zijn nu intressanter programma's!

Ja zoals de Zwitserse frank die plotseling veel duurder is geworden.
Heel spijtig voor degene die naar Zwitserland in verlof gaan of een modelspoorbaan
naar Zwitsers voorbeeld hebben en graag modellen van BV Hag enz willen kopen :-X :-X
Met vriendelijke groeten
Peter

oebr

Citaat van: doomslu op 15 januari 2015, 22:20:25 PM

VTM etc heb ik in 1988 achter mij gelaten.  ;)

Een schoon bloot wijveke zou ik ook in mijn living laten.  ::)

oei Luc, kijk jij dan niet naar het onovertroffen R-T-L-5 ?  :'(
Nochtans met veel blote wijvekens en waar jij woont zelfs gewoon met een antenne op te scharrelen.
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

doomslu

Ik ken RTL5 wel. Zit op de kabel geloof ik, maar ik kijk eigenlijk zo goed als nooit televisie. Wanneer zou ik daar tijd voor hebben?  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *