Opendeurdag AMSAC - 8 maart 2015 - Gent Zeehaven

Gestart door OlivierV, 15 januari 2015, 17:52:53 PM

dani

verslaafd ben ik, Peter... verslaafd....

En het ergste van al is dat mijn vrouw (allee, vriendin)  de verslaving steunt, het lijkt er zelfs meer en meer op als wordt ze ook aangestoken.  Ze begint zelfs al mee te kiezen welke aankopen de moeite zijn.   Ze stimuleert het nog.


Enfin, soit.. in oktober of november is er nog een kans om te komen....  dan hopelijk wel es.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

OlivierV

Citaat van: dani op 10 maart 2015, 11:18:01 AM
verslaafd ben ik, Peter... verslaafd....

En het ergste van al is dat mijn vrouw (allee, vriendin)  de verslaving steunt, het lijkt er zelfs meer en meer op als wordt ze ook aangestoken.  Ze begint zelfs al mee te kiezen welke aankopen de moeite zijn.   Ze stimuleert het nog.


Enfin, soit.. in oktober of november is er nog een kans om te komen....  dan hopelijk wel es.
Naar het schijnt dan met Belgische stomers om een beetje te herdenken dat de stoomlocs dan reeds 50 jaar van de Belgische sporen verdwenen zijn.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

bellejt

er rijd er toch regelmatig nog eentje rond hoor.En mss loopt er bij jullie wel eentje rond die ze nog heeft gekend.  ;)  :D

dieselfreak

Citaat van: dani op 10 maart 2015, 11:18:01 AM
verslaafd ben ik, Peter... verslaafd....

En het ergste van al is dat mijn vrouw (allee, vriendin)  de verslaving steunt, het lijkt er zelfs meer en meer op als wordt ze ook aangestoken.  Ze begint zelfs al mee te kiezen welke aankopen de moeite zijn.   Ze stimuleert het nog.


Enfin, soit.. in oktober of november is er nog een kans om te komen....  dan hopelijk wel es.


Neeneenee, jullie zijn te vroeg, het is dit jaar nog maar 49 jaar, de laatste stoomrit in commerciƫle dienst was op 20 december 1966.
MC

OlivierV

Citaat van: dieselfreak op 10 maart 2015, 13:34:22 PM
Citaat van: dani op 10 maart 2015, 11:18:01 AM
verslaafd ben ik, Peter... verslaafd....

En het ergste van al is dat mijn vrouw (allee, vriendin)  de verslaving steunt, het lijkt er zelfs meer en meer op als wordt ze ook aangestoken.  Ze begint zelfs al mee te kiezen welke aankopen de moeite zijn.   Ze stimuleert het nog.


Enfin, soit.. in oktober of november is er nog een kans om te komen....  dan hopelijk wel es.


Neeneenee, jullie zijn te vroeg, het is dit jaar nog maar 49 jaar, de laatste stoomrit in commerciƫle dienst was op 20 december 1966.
Dan zal ik dat eens doorgeven.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan