Opendeurdag AMSAC - 8 maart 2015 - Gent Zeehaven

Gestart door OlivierV, 15 januari 2015, 17:52:53 PM

centauri167


Metpetergaathetbeter

trouwens bij je bezoek had je ook die 2 16'en kunnen fotograferen, die stonden als je onder de brug reed(richting Kennedybaan) rechtuit richting haven !

Groeten Peter ;)

centauri167


Metpetergaathetbeter

Citaat van: centauri167 op 08 maart 2015, 20:50:27 PM
Wie heb je zien lopen Peter ?

sorry, ik had NielsVV zijn foto's bekeken en de laatste toont de Infraloc en 77 gefotografeerd vanachter ons lokaal(wagon), ik zag daar iemand lopen en gezien het standpunt moet dat NielsVV(ik kreeg van Niels een pm en die las ik terwijl ik hier aan het antwoorden was, vandaar mijn iets of wat vreemd antwoord) geweest zijn , dat dacht ik toch, maar ja we waren wat aan het praten en mogelijks heb ik NielsVV uit het oog verloren of daar niet opgelet wie hij was !

Groeten Peter ;)

centauri167

Begon inderdaad wat vreemd te worden ...   ;)

NielsVV

Hey Peter, De foto's die ik zonet gepost heb zijn niet in Gent genomen hoor. De 77 heb ik wel zien staan en inderdaad ook gefotografeerd.
H0 - AC - Digitaal - iTrain ====>>>> Lego City

Metpetergaathetbeter

Citaat van: NielsVV op 08 maart 2015, 21:10:55 PM
Hey Peter, De foto's die ik zonet gepost heb zijn niet in Gent genomen hoor. De 77 heb ik wel zien staan en inderdaad ook gefotografeerd.
ik had het over de laatste foto, die andere had ik inderdaad door dat die elders gekiekt waren !  ;)


Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 08 maart 2015, 19:51:24 PM
verkopers van nieuw en 2de handsmateriaal !

Het succes van mijn tweedehands verkoop heb ik waarschijnlijk te danken aan de mooie verkoopster die ik ingeschakeld had ;D ;D
En dan meteen wat mooi (nieuw) materiaal aangeschaft(had nog een halve meter spoor vrij op de baan!

Alleen jammer van de forumleden die aanwezig waren maar helaas niet ontmoet wegens niet herkennen,
De badge van MSM die gebruikt werd op de expo in Leuven is helaas weeral vergeten... :( :(

;)

Metpetergaathetbeter

volgens mij dien jij eens de oogarts te consulteren ten eerste was het geen verkoopster en bovendien was ze zeer zeker niet knap !  :-\ ;D

PeterC

Citaat van: Rangeerduivel op 08 maart 2015, 21:55:58 PM
Alleen jammer van de forumleden die aanwezig waren maar helaas niet ontmoet wegens niet herkennen,

Rudy, jammer dat je me zonder mijn badge niet hebt herkent; ik heb nochtans een tender bij jou gekocht   ;)




Leuke open-deur, veel verkoopstands.  Alleen heb ik mij wat ingehouden met kopen omdat er binnenkort een groot project op stapel komt...

Groetjes, Peter


Metpetergaathetbeter

Peter, rudy had geen tijd zat de gehele tijd naar die """"""""""""""""""""""mooie?""""""""""""""""""""juffrouw naast hem te kijken ! ;D ;)

OlivierV

Ik denk dat we van een geslaagde opendeurdag mogen spreken. Redelijk wat bekenden zien passeren maar ook heel wat onbekende gezichten in de vorm van jonge gezinnetjes.

Dankzij die mooie winkeljuffrouw heeft onze Rudy zich weer eens kunnen laten gaan en kan hij de laatste meter vrij spoor op zijn baan ook gaan vol zetten.

Zelf heb ik niks gekocht, ondanks het feit dat ik links en rechts wel iets moois zag liggen dat mij interesseerde aan aanvaardbare prijzen, maar heb mezelf toch maar voorgenomen niks te kopen behalve wanneer er ergens een oranje DMS met of zonder railtour regenboog voor de normale winkelprijs van toen zou liggen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Rangeerduivel

#58
Citaat van: OlivierV op 09 maart 2015, 10:53:39 AM
...kan hij de laatste meter vrij spoor op zijn baan ook gaan vol zetten.

En of je't gelooft of niet,het is weer gelukt! 8)
3X M4 new look(OS.KAR),2X REGS(B-models) en 1X SHIMMS(Piko),en ze hebben reeds allemaal hun plaatsje gevonden,zonder dat de rijmogelijkheden van alle treinen in het gedrang komen.Kwestie van organiseren en plannen!
3 FLE rijtuigen uit het stoomtijdperk die ik al een paar jaar heb zijn wel moeten verhuizen naar de "stoombaan"
Enkel aan de draaistellen en kortkoppelingen van de OSKAR's is nog wat werk,ze werken nog wat stroef maar dat fiksen we wel,wat smeersel kan soms wonderen doen
Nog een pluspuntje,op de doos van de B-models hing een sticker AC,dus zou ik de assen moeten vervangen...blijkt nu dat toch de originele gelijkstroomassen er in zitten,dus dat komt goed uit...een werk gespaard ;D

;)

OlivierV

*Regs ;), want ze zijn geschikt voor het vervoeren van containertjes.

Allez wie had dat gedacht, nu nog een permanente verbinding maken naar je stoombaan? :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan