Opendeurdag AMSAC - 8 maart 2015 - Gent Zeehaven

Gestart door OlivierV, 15 januari 2015, 17:52:53 PM

OlivierV

Liefste vriendjes en vriendinnetjes, zeker komen!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

NielsVV

Ik ga het aangename aan het andere aangename koppelen. Ik kom met de motor, eerst nog eens langs de carwash om er al het zout af te spuiten van de afgelopen weken.
H0 - AC - Digitaal - iTrain ====>>>> Lego City

Metpetergaathetbeter

motorwash ? ;D en tot morgen Niels ! groeten Peter ;)

loebaske


Rangeerduivel

Citaat van: NielsVV op 07 maart 2015, 17:40:50 PM
Ik ga het aangename aan het andere aangename koppelen. Ik kom met de motor, eerst nog eens langs de carwash om er al het zout af te spuiten van de afgelopen weken.

Ik maak de motor niet vuil...dat scheelt een hoop werk! 8)
Ik weather enkel mijn treinen ;D ;D

;)

bellejt

ik blijf thuis want anders geraak ik er morgen weer niet  ;) en heb hier een spaarpotje zitten voor die 70 m te koop tafels.CFL : zet maar klaar als het interessant is.

Ps: de vraag zal het soep of trappist worden ? Hangt af van wat we als ontbijt hebben  :)

Snobby Crash


Metpetergaathetbeter

Goede morgen en zien we je straks ? :)

Groeten Peter ;)

Metpetergaathetbeter


Metpetergaathetbeter

#39
Langs deze weg zou ik iedereen willen danken die onze OD tot een succes hielp maken, in de eerste plaats de bezoekers alsook alle verkopers van nieuw en 2de handsmateriaal !

Ondanks het prachtige lenteweer is het toch een succes geworden, veel bezoekers en eerlijkheidshalve toch vermelden dat wij het eerste uur niet zoveel volk zagen en vreesden dat het heel mooie weer de spelbreker zou worden ! Maar éénmaal de bal(of moet ik zeggen de trein) aan het rollen was er geen houden aan ! Ook veel jonge koppels met jonge kinderen stonden zich te vergapen aan de fraai treinen die op de baan rondreden !

Bezoekers zelf uit het verre Limburg mochten wij verwelkomen alsook leden van andere (stilaan bevriende) clubs !

Bedankt en tot later groeten Peter ;)


PS bijzonder fraai 2de handsmateriaal was voorhanden aan acceptabele prijzen ! :)

opnieuw in oktober maar dan met Belgisch spoorwegmateriaal !

ward

Peter, wanneer is het in oktober?
Kben er helaas vandaag niet geraakt, dus kwestie van het tijdig in de agenda te noteren..

Grtz  8)
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Metpetergaathetbeter


ward

AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

centauri167


Metpetergaathetbeter

in de loop van de week zullen er foto's op de website gezet worden, trouwens te zien aan je laatste foto heb ik je aan de achterkant van de wagon zien lopen (althans je benen  onderdoor onze wagon) op dat ogenblik stonden wij te praten Chrisrail,Peter C,Modelbaanho(misschien op dat ogenblik ook Paulogic) alsook mijzelf ! Wanneer je terugkeerde moet je ons zeker zien praten hebben zou ik denken !

Groeten Peter ;)