Opendeurdag AMSAC - 8 maart 2015 - Gent Zeehaven

Gestart door OlivierV, 15 januari 2015, 17:52:53 PM

OlivierV

Zeker de moeite om eens te komen als je met een stelletje ganse garen wilt kletsen. :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Stieven76


Metpetergaathetbeter

Op onze OD zijn tot nu toe 75 meters(tafels) ruilbeurs aanwezig ! Dus keus genoeg die dag !

groeten Peter ;)

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 24 februari 2015, 22:05:39 PM
Op onze OD zijn tot nu toe 75 meters(tafels) ruilbeurs aanwezig ! Dus keus genoeg die dag !

groeten Peter ;)
En met wat geluk zal ook de modulebaan in opbouw in zijn volledige lengte in actie te bewonderen zijn.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

bellejt

zijn er mensen die nog kurken van wijnflessen nodig hebben ? Heb hier een ganse zak liggen en kan die meenemen.

Michael

Citaat van: bellejt op 02 maart 2015, 17:59:19 PM
zijn er mensen die nog kurken van wijnflessen nodig hebben ? Heb hier een ganse zak liggen en kan die meenemen.

Nee niet de kurken maar de loden mantels om de flessen, daar kan ik er wel wat van gebruiken, ze zitten helaas steeds minder vaak om de wijnflessen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

OlivierV

Citaat van: bellejt op 02 maart 2015, 17:59:19 PM
zijn er mensen die nog kurken van wijnflessen nodig hebben ? Heb hier een ganse zak liggen en kan die meenemen.
Mijn voorraad kan nog wel eventjes mee. :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

PeterC

Citaat van: Michael op 02 maart 2015, 18:53:49 PM
...

Nee niet de kurken maar de loden mantels om de flessen, daar kan ik er wel wat van gebruiken, ze zitten helaas steeds minder vaak om de wijnflessen.

Michael, ik heb nog enkele ongebruikte loden doppen voor flessen (die dus nog nooit op een fles zijn geperst).  Gebruikt lood heb ik ook nog wel liggen.
Als je er enkele wil, breng ik die zondag mee.
Groetjes, Peter


bellejt

als dat die rode dingen zijn die om een fles castagnac zitten dan spaar ik ze voor jou.Zal de kurken gewoon in de auto leggen.Mss kan iemand ze wel gebruiken want weet dat spoor 1 liefhebbers die malen om tussen de rails als ballast te gebruiken.Hopelijk heb ik geen oproep want ben nl weeral van wacht.

OlivierV

Citaat van: bellejt op 02 maart 2015, 19:27:06 PM
als dat die rode dingen zijn die om een fles castagnac zitten dan spaar ik ze voor jou.Zal de kurken gewoon in de auto leggen.Mss kan iemand ze wel gebruiken want weet dat spoor 1 liefhebbers die malen om tussen de rails als ballast te gebruiken.Hopelijk heb ik geen oproep want ben nl weeral van wacht.
En andere onnozelaars snijden die in stukjes om als bedding onder hun rails te leggen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Chrisrail

#26
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

bellejt

die flessen maak ik eerst zelf leeg hoor.De kurken zijn wat hard om op te eten :)

HYA

Hier net half afgesproken voor zondag ... het wordt een gezinsuitstap.

Michael

Citaat van: PeterC op 02 maart 2015, 19:13:57 PM
Citaat van: Michael op 02 maart 2015, 18:53:49 PM
...

Nee niet de kurken maar de loden mantels om de flessen, daar kan ik er wel wat van gebruiken, ze zitten helaas steeds minder vaak om de wijnflessen.

Michael, ik heb nog enkele ongebruikte loden doppen voor flessen (die dus nog nooit op een fles zijn geperst).  Gebruikt lood heb ik ook nog wel liggen.
Als je er enkele wil, breng ik die zondag mee.

Peter ik wil ze wel, maar niet a.s. zondag, ik laat dit even voorbij gaan, vrijdag Ontraxs en dan zit het er voor mij op voor dit voorjaar, misschien nog een keer de beurs in Houten.
Mannen van de organisatie, veel succes gewenst en maakt er een mooie dag van.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154