Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Opendeurdag AMSAC - 8 maart 2015 - Gent Zeehaven

Gestart door OlivierV, 15 januari 2015, 17:52:53 PM

OlivierV

Zondag 8 maart is het weer zover, dan houden wij van AMSAC onze halfjaarlijkse opendeurdag.

Enkele puntjes.
- inkom €3 om de clubkas te spijzen, drinkbon inbegrepen.
- Clubbaan in werking met Zwitserse treinen.
- Modulebaan in opbouw te bezichtigen (misschien rijvaardig, maar zeker nog niet af, hopelijk rijvaardig, dan valt er wat meer te zien dan enkel de clubbaan, indien rijvaardig waarschijnlijk ook met Zwitsers materieel of Belgisch, of iets anders).
- Ruilbeurs met nieuw en tweedehands treinen.
- Terreinen rangeerstation Gent Zeehaven
- Tevens mogelijkheid om zelf materiaal te verkopen, eerste tafel is gratis, een tweede kost je 15 euro (1 tafel = 240*80cm).
- Exposanten hebben de mogelijkheid om Gentse stoverij met frietjes te consumeren (kostprijs €10 met 1 drankje (pintje of frisdrank) inbegrepen), vooraf te betalen zodat we kunnen inschatten hoeveel stoverij er moet gemaakt worden.
- Verdere inlichtingen www.amsac.be (contact)
- Meet en greet met de forumleden die hier lid zijn (metpetergaathetbeter, Chrisrail, Rangeerduivel, mijzelf).



Groeten en hopelijk tot dan!

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

bellejt


loebaske

Ik weet het nog niet als ik ga kunnen komen, met de rostar zou ik wel de beurs/verkoop standen kunnen doen, maar.......naar de bar zal weer wat anders zijn als het lichtje brand  ;) ;)

OlivierV

Citaat van: loebaske op 15 januari 2015, 18:39:36 PM
Ik weet het nog niet als ik ga kunnen komen, met de rostar zou ik wel de beurs/verkoop standen kunnen doen, maar.......naar de bar zal weer wat anders zijn als het lichtje brand  ;) ;)
Ik wil u altijd een Duveltje komen brengen. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter


Metpetergaathetbeter

#5
Trouwens ben je zo het één en ander vergeten : mogelijkheid om je materiaal van de hand te doen, mits deelname krijg je je eerste tafel gratis ( 0.80 x 2.40m)de tweede...........................kost je 15 euro, voor exposanten is er mogelijkheid om Stoverij met Frietjes, mayonnaise, met daar bovenop een pint of een frisdrank  aan 10 euro (deze dienen vooraf betaald te worden, zodoende ben ik niet verplicht tot de volgend opendeurdag stoverij te eten !


(afmetingen tafels, menu aangepast !  ;D




Groeten Peter ;)

PS vragen en inlichtingen via onze website !

loebaske

stoverij eten of vretten  ;) ;) ;)

alleen al voor die Gentse stoverij zou ik ongelukken doen  :) :)

Chrisrail

#7
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

loebaske

Meen je dat Chris, zal voor de zekerheid in het vervolg een portie gentse stoofvlees extra meenemen  ;) naar huis voor nadien er nog van te genieten...nieje, niet van die dames die het klaar maken.....hm, begin te twijfelen  ;)

Chrisrail

#9
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

loebaske

men bandekes zijn opgepomp  ;)
was wel mee zenne....

Rangeerduivel

Citaat van: loebaske op 16 januari 2015, 15:56:04 PM
...nieje, niet van die dames die het klaar maken.....hm, begin te twijfelen  ;)

Valt over te onderhandelen,die van ons hoort daar ook bij ditmaal!

IK VERLANG ZO NAAR RUST.... ;D

;)

reeves

Ik gaan oek eens komen kijken, wil den oli en de Peter (nog) wel eens ontmoeten

Groet Tom

loebaske

Oei, die van Rudy is er ook één van.....(madam) zoals op die schilderij Rudy ???

Metpetergaathetbeter

Trouwens goed nieuws voor de bereikbaarheid van onze club, de werken aan de overweg en onder de brug naast toegang naar het rangeerstation Gent-Zeehaven (zouden) zijn afgelopen (zo ziet het er toch uit, je weet maar nooit hé  :-\ ::) ???), daardoor is het weer gemakkelijk komen langsheen de Kennedybaan !

Groeten Peter ;)