Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Branchlines and Backwoods 2.0

Gestart door evan, 14 januari 2015, 18:41:17 PM

sdz1976

Fijn nog iets te lezen en te zien van deze baan.
Coole bouwwerken!! 8) 8)

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Gerolf

Leuke vooruitgang. Die seinen zijn mooi filigraan  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

krisds


OlivierV

Het systeem dat jullie gebruiken om te rijden spreekt mij wel aan, dat gebeurt dan elk via een app op de gsm die met de ecos communiceert neem ik aan? Dit zou denk ik ook leuk zijn om hier in een club te implementeren, lijken me meer gezellige rijavonden dan wanneer de pc alles stuurt ...
Het werk zelf is zeker netjes maar spreekt me persoonlijk minder aan wegens weinig interesse in het Amerikaanse spoorweggebeuren.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Kautenbach

Gaat lekker Evan en co, asfalt op 't viaduct ziet er goed uit hoe heb je dat gemaakt  ;)

DFS


evan

#81
Citaat van: OlivierV op 28 december 2016, 09:56:37 AM
Het systeem dat jullie gebruiken om te rijden spreekt mij wel aan, dat gebeurt dan elk via een app op de gsm die met de ecos communiceert neem ik aan? Dit zou denk ik ook leuk zijn om hier in een club te implementeren, lijken me meer gezellige rijavonden dan wanneer de pc alles stuurt ...
Het werk zelf is zeker netjes maar spreekt me persoonlijk minder aan wegens weinig interesse in het Amerikaanse spoorweggebeuren.

Hey Olivier,

De Ecos stuurt alles aan zoals seinen wissels en detecteert treinen, maar de bediening van de treinen is volledig apart met MRC Prodigy Advance (wireless).

Het is inderdaad leuker dat iedere macinist zijn trein volgt.  Of het nu gewoon een grote trein is van A naar B of een lokale trein die de 6 bedrijven bedient.

Ah en Olivier,  Eens je ginds deze treinen hebt gezien... ben je er aan verknocht :)

Groetjes,
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

Citaat van: Kautenbach op 28 december 2016, 10:13:56 AM
Gaat lekker Evan en co, asfalt op 't viaduct ziet er goed uit hoe heb je dat gemaakt  ;)

Thanks Wim,

De weg bestaat uit een MDF ondergrond die een grondlaag heeft gekregen.  Nadien is deze overschilderd met Faller straatverf.  Eens deze droog is heb ik met afplaktape en witte of Gele acrylverf de belijning geschilderd met een kwast.  (bijna drybrush om niet te dekkende lijnnen te hebben).
Ndien is met de airbrush zachtjes de bereden asfalt van accent voorzien.

Groetjes
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

Bedankt voor al de reacties mannen!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Steam.N

Je toont alweer erg mooie dingen, Evan  8) 8) 8)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

C.B.

Dit gaat weer geweldig worden ..... :)
Ben zeer benieuwd naar het verdere verloop van dit.
Groetjes.
Claudio.

evan

Een kleine impressie met wat beeld en geluid ter hoogte van de overweg die ondertussen is aangelegd...

https://www.youtube.com/watch?v=Od1MqlrXbJE
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

krisds

Daar kunt ge precies even vaststaan voor de overweg. Het ziet er geweldig uit, zeer realistisch.

DFS


sdz1976

Best je boterhammen meedoen daar, voor mocht je voor de bareel staan :)

Wel zeer realistisch verweerd materieel!! 8) 8)

Grtz,

Samuel.

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1