Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

titel draadje

Gestart door Metpetergaathetbeter, 11 januari 2015, 15:21:42 PM

PeterC

Wanneer ik nu kijk naar: Modelspoormagazine forum » Algemeen over het nieuwe forum » Over het nieuwe forum
zie ik bij dit draadje nog steeds: "titel draadje" staan.
In het draadje zelf zie ik bij mijn antwoord van daarnet: "titel draadje - nieuwe reeks...".

Dus iedereen kan het onderwerp per antwoord aanpassen.


Groetjes, Peter


Metpetergaathetbeter

Citaat van: PeterC op 12 januari 2015, 18:39:35 PM


Dus iedereen kan het onderwerp per antwoord aanpassen.
dat was mijn vraag Peter, ik had net als jou als eens geprobeerd maar ieder poster moet de titel aanpassen zoniet ga je terug naar de oorspronkelijke titel ! En dat was nou net mijn vraag !

Groeten Peter ;)

Metpetergaathetbeter

op 3 rail forum kun je je draadje gaandeweg een nieuwe titel  geven


bv het ontwerp,   de bouw ...., de afwerking.........., problemen bij .............., nieuwigheden ....... enz...

Groeten Peter ;)

PeterC

Peter, aangezien jij de starter bent van dit draadje ben jij de enig die de oorspronkelijke titel kan aanpassen (admins natuurlijk ook).  Bewerk je eerste bericht en pas de titel aan.

Marcel's draadje heeft op die manier al verschillende titels gehad.


Groetjes, Peter


PeterC

Groetjes, Peter


Metpetergaathetbeter


Metpetergaathetbeter

maar nu weer is de titel veranderd

PeterC

Peter,

Even kladpapier bijhalen en een tekeningetje bij maken:  Pas als draadje-opener de originele titel van het draadje aan (aanpassen in het allereerste bericht).  Bericht opslaan en dan krijgen alle (vanaf dan) volgende berichten die titel.  Pas de titel aan en geef een reply en je zal zien dat alle volgende berichten in dit draadje dezelfde titel hebben.  Tot jijzelf weer de oorspronkelijke titel verandert in het eerste bericht.  Alle voorheen geplaatste berichten hebben dan telkens de titel van op dat moment.

Een ideaal draadje om even te proberen!

Groetjes, Peter