Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Twin-center aan de PC en wat nu!!

Gestart door Iebor, 15 mei 2006, 19:31:18 PM

Iebor

Neem me niet kwalijk als ik weer een verkeerd draadje heb, ben nog zoekende! Het Twin-center op de PC aangesloten en de software van de serial controller geinstalleerd. Hoofdstuk 11 en 13 van het Twin-center goed doorgenomen, boutrate enz.. goed ingesteld maar hoe krijg ik nu wat op de PC te zien. Is het niet zo dat als het Twin-center gestart wordt er iets moet starten op de PC? Ik zeg maar wat, een progje of zo??? Hoe nu verder want ik weet niet hoe ik die commando's van het Twin-center moet invoeren.

pahasoft

Hoi,

Jij ging via Windigipet rijden als ik me niet vergis? Jij hoeft je niet druk te maken over de commando's dat heeft de maken van Windigipet reeds gedaan. Tenzij je natuurlijk zelf je eigen programma wilt schrijven.....

Iebor

Inmiddels heb ik het Twin-center op de PC aangesloten en je hebt gelijk verder gaat alles bijna vanzelf. het werkt perfect!

INFO

Iebor,

Je moet het mij maar niet kwalijk nemen, maar volgens mij had je over dit onderwerp al een vraag gesteld, en had je daar ook al een duidelijk antwoord opgehad.
http://www.modelspoormagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=2153

Maar nogmaals, de besturings software doet het allemaal voor jouw als onwetende gebruiker van PC en Twin-Center.
Alleen de waarheid ligt in het midden.