uitverkoop Go Rail Drongen

Gestart door bellejt, 09 januari 2015, 09:46:56 AM

bellejt

zojuist vernomen dat bovenstaande winkel uitverkoopt wegens er mee op te houden.Alles aan 30 percent korting.

OlivierV

Gisteren ook vernomen, denk dat ik nog een doosje profi koppelingen moet hebben, kwestie van wat voorraad te hebben. :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

loebaske

Hopelijk geraak ik er ook met iemand  ;) ;) ;)

bellejt

Erik, had in PM gedacht dat je het had over houten.Naar Go rail geraak ik vermoedelijk  niet want is meer DC materiaal en het enige wat ik eigenlijk nodig heb zijn decoders van ESU..

centauri167

Weer eentje minder, denk dat er in Vlaanderen op termijn maar een 3-4 fysieke winkels kunnen overleven, kleinere internetspelers zie ik wel nog serieus groeien.

Rangeerduivel

Citaat van: bellejt op 09 januari 2015, 10:59:27 AM
Naar Go rail geraak ik vermoedelijk  niet want is meer DC materiaal en het enige wat ik eigenlijk nodig heb zijn decoders van ESU..

Jammer, :(
maar misschien een reden te meer om binnenkort naar de opendeurdag van AMSAC te komen.
Go-rail staat immers genoteerd om daar zoals gewoonlijk als standhouder tegenwoordig te zijn.
Hopelijk komt daar gezien de omstandigheden geen verandering in...

;)

centauri167

Citaat van: Rangeerduivel op 09 januari 2015, 13:49:08 PM
Citaat van: bellejt op 09 januari 2015, 10:59:27 AM
Naar Go rail geraak ik vermoedelijk  niet want is meer DC materiaal en het enige wat ik eigenlijk nodig heb zijn decoders van ESU..

Jammer, :(
maar misschien een reden te meer om binnenkort naar de opendeurdag van AMSAC te komen.
Go-rail staat immers genoteerd om daar zoals gewoonlijk als standhouder tegenwoordig te zijn.
Hopelijk komt daar gezien de omstandigheden geen verandering in...

;)

waarom moeten opendeurdagen toch altijd op een zondag zijn ..., zondag is werkendag  :-[

Rangeerduivel

Citaat van: centauri167 op 09 januari 2015, 13:55:11 PM
waarom moeten opendeurdagen toch altijd op een zondag zijn ..., zondag is werkendag  :-[

Dan behoor jij tot een groep van minderheden hé Paul!

Ik vermoed dat het aantal dat vrij is op zondag in de meerderheid ligt...

Je moet inderdaad toegevingen doen voor een gigantisch loon..!! ;D ;D ;D

;)

Doornroosje

Waar is dat gigantische loon dan? Ik heb een verplichte wachtdienst 24/7, gratis.

OlivierV

Citaat van: Rangeerduivel op 09 januari 2015, 13:49:08 PM
Citaat van: bellejt op 09 januari 2015, 10:59:27 AM
Naar Go rail geraak ik vermoedelijk  niet want is meer DC materiaal en het enige wat ik eigenlijk nodig heb zijn decoders van ESU..

Jammer, :(
maar misschien een reden te meer om binnenkort naar de opendeurdag van AMSAC te komen.
Go-rail staat immers genoteerd om daar zoals gewoonlijk als standhouder tegenwoordig te zijn.
Hopelijk komt daar gezien de omstandigheden geen verandering in...

;)
Die uitverkoop kan bij ons op de opendeurdag gewoon verder gezet worden he.

Groet,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

centauri167

#10
Citaat van: Rangeerduivel op 09 januari 2015, 14:14:34 PM
Citaat van: centauri167 op 09 januari 2015, 13:55:11 PM
waarom moeten opendeurdagen toch altijd op een zondag zijn ..., zondag is werkendag  :-[

Dan behoor jij tot een groep van minderheden hé Paul!

Ik vermoed dat het aantal dat vrij is op zondag in de meerderheid ligt...

Je moet inderdaad toegevingen doen voor een gigantisch loon..!! ;D ;D ;D


;)

Klopt dat de meeste mensen vrij zijn op zondag, al zou je je nog verbazen hoeveel er die dag werken, maar ik vind het vaak spijtig dat men zoiets als een opendeurdag niet spreid over 2 dagen, dan kan ik mijn "gigantisch loon" direct aan het werk zetten ...   ;)

Snobby Crash

30% korting.... Das de tweede week voor de solden...
Bij koppelverkoop krijg je al 40 %
Vanaf nu is het meestal al 50% korting...

Als ze stoppen, waarom dan hun overstock niet wegdoen aan inkoopprijs ?

Of heb ik het nu helemaal mis.....?

Geert

bellejt

ga hier geen commentaar over geven want is laag bij de grond.Dit zijn geen solden maar gewoon mensen die jarenlang zich hebben ingezet om ons goed te bedienen tegen eerlijke prijzen.Als je superkortingen wil moet je maar tweedehands kopen.Rest my case.
Ps : of FB blok ik zulke commentaar en mensen.Bij misverstand zijn mss excuses wel de oplossing. :'(

Metpetergaathetbeter

zal je haasten moeten kocht vandaag, ne Piko 2802 aan 64 euro, shimms piko 3st 46 euro , huifwagons Roco 23 euro en wat kortkoppelingen !

Groeten Peter ;)

Rangeerduivel

Citaat van: centauri167 op 09 januari 2015, 17:28:32 PM
spijtig dat men zoiets als een opendeurdag niet spreidt over 2 dagen, dan kan ik mijn "gigantisch loon" direct aan het werk zetten ...   ;)

Ik denk dat dit te wijten valt aan de beschikbaarheid van "personeel"

Velen zijn lid van een club,maar als er iets te doen/presteren valt zijn zij nergens te bespeuren...

;)