Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Verzamelbeurs

Gestart door Huugooke, 08 januari 2015, 18:00:47 PM

Huugooke

Op 1 februari in Antwerp Expo verzamelbeurs; zoals in Malle.

OlivierV

In het ICC in Gent is er op 30 mei ook iets te doen met verzamelen en modelbouw etc. Verenigingen uit het Gentse konden gratis deelnemen dacht ik. En als ik het goed heb zal onze club er wel staan. Met onze modulebaan waar we hopelijk tegen dan op kunnen rijden.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Jurgen

Ik ben in Malle geweest. Daar stond toch echt rommel binnen hoor. En dan die prijzen!  :-\

Gelukkig ook een paar handelaren met modeltreintjes.

Antwerpen sla ik over.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Huugooke

Citaat van: Jurgen op 09 januari 2015, 10:59:17 AM
Ik ben in Malle geweest. Daar stond toch echt rommel binnen hoor. En dan die prijzen!  :-\

Gelukkig ook een paar handelaren met modeltreintjes.

Antwerpen sla ik over.
Een "paar"? Hoe lang ben je daar geweest? De ene zijne rommel is een andere zijn gerief natuurlijk.  ;D
En die prijzen: heb je al een rommel- verzamel- of andere beurs geweten waar de prijzen niet :-\ waren ?

Jurgen

Die prijzen, da's ook weer waar.  ;D

De handelaren? Ik herinner me Olaerts en Marnan, ook die Duitse winkel en er zullen er nog wel een paar zijn, maar die namen ken ik niet.
Uiteindelijk is het bij een wagentje van Olaerts gebleven, daar was het wagentje het goedkoopst.  :)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Huugooke

Tussendoor ook eens afbieden hé Jurgen! Niet beschaamd zijn, nee heb je.. enz. ;D

SuSke

Als mijn informatie juist is, staat MTD op de beurs in Antwerpen met haar Z-baan - "BAEHRECHUM".
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.