Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Model 2014

Gestart door doomslu, 05 januari 2015, 20:50:33 PM

Jurgen

Citaat van: doomslu op 07 januari 2015, 08:51:57 AM
En dan nog een bedenking... als je je model (of baan) X niet meer herinnert, zal het ongetwijfeld jouw favoriet niet zijn, zeker?  ;)

Dan vrees ik dat ik geen enkele favoriet heb, net als bij de trams en de scenery.  ???

Herbekijken heb ik niet gedaan, geen tijd en geen goesting. Dus heb ik op die onderwerpen ook niet gestemd.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

vyncky

Citaat van: doomslu op 07 januari 2015, 08:51:57 AM
Ik zal er aan denken, maar eigenlijk is het de bedoeling dat de lezers (met een kort geheugen) nog even jaargang 2014 doorbladeren...

En dan nog een bedenking... als je je model (of baan) X niet meer herinnert, zal het ongetwijfeld jouw favoriet niet zijn, zeker?  ;)

Dat heb ik dus gedaan ;).

Wat je bedenking betreft, ik vul niet graag "geen mening" in
Een model dat mij niet echt interesseert qua tijdperk gebonden of dergelijke, kan daarom geen prachtig model zijn, dat op de "geen mening" plaatsen wel een stem kan verdienen.

En een plaatje frist zo direct uw geheugen op :D

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Val-Rikard

Citaat van: Dirkh op 05 januari 2015, 23:31:43 PM
Allemaal goed maar ik heb niet alle MSM nummers, alleen een selectie waar er artikels in staan die me nuttig lijken  :-[
Sorry Luc maar mijn beperkt budget gaat meer naar materiaal om de baan af te werken dan naar boekjes die na het lezen op een rek belanden om daar stof te vergaren.

Ik heb daar begrip voor, maar op die wijze kan je je moeilijk een mening vormen over " het model van het jaar ".  ;) :)

SuSke

Ook mijn begrip dat je niet alle MSM's in je bezit hebt. Maar toch een kleine bedenking dan  ;)

"Terwijl we verder informatie over alles en iedereen van het internet plukken, is het te moeilijk om even een link open te gooien in Google - our dearest friend om die modellen dan ook even te zien."

My opinion in a digital world  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

wimhelsen

HO märklin digitaal, NMBS, III

just4fun

Citaat van: SuSke op 08 januari 2015, 10:14:18 AM
Ook mijn begrip dat je niet alle MSM's in je bezit hebt. Maar toch een kleine bedenking dan  ;)

Ook hier m'n begrip, echter wordt hier gekozen voor 'model van het jaar 2014' door de 'lezer van Modelspoormagazine'.
Paul

doomslu

Laatste dag... waag jullie kans op een prijs.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

Heb al lang men kruisjes gezet...moar prijs hebben is wa anders!!!!

Metpetergaathetbeter

heb ook alles netjes ingevuld moet ik nu mijn adres opgeven om de prijs naartoe te sturen ?  ;D

Groeten Peter ;)