Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Pira-N's Crossing

Gestart door Steam.N, 04 januari 2015, 20:56:15 PM

marc goovaerts

Citaat van: Steam.N op 22 oktober 2017, 21:23:53 PM
Spijtig dat ik N-Preizerkers dergelijke trappen niet op en af kan laten stappen ...

Heu... misschien heb ik ergens iets gemist, maar waarom niet ?

Steam.N

Citaat van: marc goovaerts op 22 oktober 2017, 22:15:53 PM
Citaat van: Steam.N op 22 oktober 2017, 21:23:53 PM
Spijtig dat ik N-Preizerkers dergelijke trappen niet op en af kan laten stappen ...
Heu... misschien heb ik ergens iets gemist, maar waarom niet ?

Marc, statische Preizerkes kan ik er natuurlijk opkleven, maar een Gerolfke doen op N-schaal, met bewegende benen en armen ...
Denk ik niet ...




Dirk en Raf: bedankt voor de links.
Als die kettingen voor 1:200 goed zijn ...
Ik zal er eens enkele bestellen en uitproberen.

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

marc goovaerts

O, op die manier... Begrijpelijk. Dat soort 'automaten' is al uiterst moeilijk op HO-formaat.
Hoewel Gerolf die ook al getoond heeft. Misschien heeft hij zin in N ?

Maar ik herinner me ook nog jaren geleden een paardentram-projectje op het forum met een stappend paard, dat een stille dood is moeten sterven...

Gerolf

Mooie trap en muur, Jean  8)

Stappen in N? Ik ga het proberen voor een ander project. Maar een trap oplopen- dat is toch een brug te ver  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Citaat van: Gerolf op 23 oktober 2017, 08:19:57 AM
... Stappen in N? Ik ga het proberen voor een ander project. ...

Ik wist wel dat je alweer op iets zat te broeden  ;)
Benieuwd ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Steam.N

Deze avond heb ik de doorgang wat uitgewerkt :



Het geeft ongeveer de indruk die ik wil:  een doorgang door de rotsen, deels gesteund/afgeboord door muren.
Benieuwd of ik er morgen nog tevreden van ben  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

marc goovaerts

Ziet er mooi uit. Enkel nog wat verf... en een suikerklontje of Preiserke ?

Steam.N

Doeme ...

Na het lang uitgesteld te hebben moet ik nu dringend beginnen aan wat ik een jaartje geleden beloofde te doen:
een nieuwe kerstbaantje, deze keer voor één van mijn broers ...

Niet dat ik dat niet graag doe, maar het gaat de (trage) vooruitgang van Pira-N wel wat vertragen ...
Hopelijk einde November klaar ...
Vandaag eerste werkdag  :)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }