Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Pira-N's Crossing

Gestart door Steam.N, 04 januari 2015, 20:56:15 PM

PeterC

#105
Citaat van: Steam.N op 10 januari 2015, 22:41:30 PM
Citaat van: PeterC op 10 januari 2015, 19:03:16 PM
Citaat van: Steam.N op 10 januari 2015, 18:49:58 PM
...Eerst een boke eten...
Zeker zonder kaas!   ;)
Hoe weet je het  :o ;D

Onze interesses lopen parallel en we haten beiden kaas  :( :( :(    ;)

Jean, vergeet je klontje niet; je foto's lijken qua detaillering op een spoor 1 aquaduct!

[Edit] op je snijmat zijn niet veel vierkante centimeter meer te zien  ::)
Groetjes, Peter


Bolje

Opgepast, opgepast...
Ruïnebouwer in aantocht   ;)

Ziet er al goed uit.
Met de verschillende kleuren erop zal het nog 'echter' zijn.

Mooi werk
Vele groeten,
Ronald

Steam.N

Even een break ... ogen en rug hebben even rust nodig ...



Die bakstenen krassen onder de bogen valt wat tegen ... en vragen nogal wat tijd ...
De eerste boog is half gedaan, de twee anderen moet ik nog beginnen ...
De watergeul is uiteindelijk meegevallen, maar heeft verdere afwerking nodig (gedeeltelijke instorting, de afbrokkeling ónder de geul, ...)
Ook de afbrokkeling ónder de geul moet nog bijgekrast worden.

Enfin, nog werk genoeg, vóór de verf er op kan ...
Maar even wat adem happen  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michiel

Jean, dit is fantastisch! Werkelijk, geen woorden voor. Ik kijk met verbazing naar deze schepping en ontdekking. Fantastisch!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Bolje

Vele groeten,
Ronald

Dirkh

Ik denk dat ik daar wel een plaatsje voor vind om mijn baantje.  :D
Knap , kan me voorstellen dat de rug en de ogen even rust nodig hebben.

marc goovaerts


evan

Knap!

Dat is zijn gewicht in goud waard :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Dirky

Gegarandeerd geen kandidaten meer voor de minibaantjes wedstrijd van 2016  ;D ;D ;D

Steam.N

Citaat van: PeterC op 10 januari 2015, 22:51:43 PM
... vergeet je klontje niet ...

Daar is toch niets speciaals aan?  Maar op je aanvraag ...



Blij iets voor je te hebben kunnen doen  ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Bolje

Citaat van: Steam.N op 11 januari 2015, 20:38:08 PM
Citaat van: PeterC op 10 januari 2015, 22:51:43 PM
... vergeet je klontje niet ...

Daar is toch niets speciaals aan?  Maar op je aanvraag ...



Blij iets voor je te hebben kunnen doen  ;D

Heel mooi ingekrast.
Piece de Tirlemont?  ;D
Vele groeten,
Ronald

Michiel

Citaat van: Dirky op 11 januari 2015, 19:59:51 PM
Gegarandeerd geen kandidaten meer voor de minibaantjes wedstrijd van 2016  ;D ;D ;D
;D ;D ;D
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Steam.N

Citaat van: Michiel op 11 januari 2015, 20:58:46 PM
Citaat van: Dirky op 11 januari 2015, 19:59:51 PM
Gegarandeerd geen kandidaten meer voor de minibaantjes wedstrijd van 2016  ;D ;D ;D
;D ;D ;D

En wie zegt dat ik me inschrijf ? ? ?
Als je moest weten wat ik hier ter compensatie voor NEEB allemaal mag doen ...  ::) ;)
(Natuurlijk doe ik dat met plezier, gezien 't vrouwtje maandenlang op haar tanden gebeten heeft (wel met veel wanhoop in de oogjes ivm de rommel doorheen het hele huis) )

Dus het woord "minibaantjeswedstrijd" wordt hier niet uitgesproken  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

grove den

Het is alweer adembenemend fijn wat je ook nu maakt Jean! :o :)
Bij het zien van zo iets prachtigs fijn uitgewerkt bijna beeldhouwwerk dacht ik  dat het misschien wel "handig"zou zijn om . -mits deze bogen door jouw goedgekeurd worden na voldane arbeid, er een( siliconen) mal van te maken en dan naar believen afgietsels maken die je dan weer kan gebruiken als verdere ontwikkeling en /of "probeersels"betreffende het verven/ kleuren van je kunstobjecten!
Of zelfs het vervallen aquaduct te verlengen...?
Blijf dit, net als het "kerkje"van Dirkh volgen!

Jos

Bolje

Citaat van: Steam.N op 11 januari 2015, 21:07:23 PM
Dus het woord "minibaantjeswedstrijd" wordt hier niet uitgesproken  ;)

LOL

Voorlopig toch,
Tot wanneer de vereisten kenbaar gemaakt worden,....  Schatje: "In MSM staan de nieuwe vereisten voor de wedstrijd van volgend jaar... PLEASE"  ;)
Vele groeten,
Ronald