Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

2015

Gestart door Huugooke, 04 januari 2015, 11:04:57 AM

Michiel

@Paul, voor mij zijn nieuwe modellen ook totaal buiten budget. Ik heb me op de occasiemarkt gegooit. Ik heb m'n plafond per loc bepaald. Die staat al vele jaren op 35 euro. Ik heb ondertussen 50+ locomotieven. 10 ervan zijn opgeknapt en rijvaardig, de rest wacht op aandacht. En, Paul, ik kan je verzekeren dat het een prachtig avontuur is om kneusjes en afdankertjes weer pikfijn in orde te krijgen. M'n biezenwerk is nog totaal ondermaats, TP1 decals zijn in schaal N onbestaande, maar ik vermaak me, en daar gaat het uiteindelijk om.

Met andere woorden, men hoeft geen kapitalen uit te geven om met plezier met modelspoor bezig te zijn.  ;) vb m'n type 10 bouw ik met werkelijk ultra-basis gereedschap, een strip fosforbrons en een printplaat van Gerolf  ;D
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Stieven76

Proberen om terug de draad wat op te pakken om aan mijn moduleke verder te werken en eventueel ook weer te gaan sporten.
De kleinste is ondertussen al 8 maanden en het vrouwtje eindelijk herstelt en op haar positieven na een zwaar 2014.

cyberbeast

Citaat van: Michiel op 05 januari 2015, 18:12:20 PM
@Paul, voor mij zijn nieuwe modellen ook totaal buiten budget. Ik heb me op de occasiemarkt gegooit. Ik heb m'n plafond per loc bepaald. Die staat al vele jaren op 35 euro. Ik heb ondertussen 50+ locomotieven. 10 ervan zijn opgeknapt en rijvaardig, de rest wacht op aandacht. En, Paul, ik kan je verzekeren dat het een prachtig avontuur is om kneusjes en afdankertjes weer pikfijn in orde te krijgen. M'n biezenwerk is nog totaal ondermaats, TP1 decals zijn in schaal N onbestaande, maar ik vermaak me, en daar gaat het uiteindelijk om.

Ik heb zelf niet de kennis om dit soort werkjes op te knappen. Tja, en een TGV van 35 euro? Ik kocht alleen wat me heel erg interesseerde. Als ik zie wat er nog aankomt en vooral wat het prijskaartje is, heb ik er echt geen zin meer in. Spijtig voor MSM maar ik heb mijn abonnement niet meer verlengd.