Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Café TOEKSKE (werktitel)

Gestart door gardevil, 01 januari 2015, 23:58:43 PM

gardevil

Na flessen, nu ook glazen op tafel. Door de macrofoto lijken ze heel dik, maar vanop normale kijkafstand valt dit helemaal niet op.





En hiervan zijn ze gemaakt. Metalen verstevigingsdraadje eruit halen en met de chopper op maat snijden.


Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

marc goovaerts


gardevil

Speelt geen rol, als ze maar vol zijn ;)
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Metpetergaathetbeter

als ze daar buiten komen zijn ze na 1 pint ook geen BOB meer ! Toch ferm uit de kluiten gewassen glazen !  :-X

stoomloc

knap interieur van een bruin cafe. Vindingrijk de manier waarop de glazen gemaakt zijn. Goe bezig. ;)

Wim

gardevil

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 04 februari 2015, 12:18:32 PM
als ze daar buiten komen zijn ze na 1 pint ook geen BOB meer ! Toch ferm uit de kluiten gewassen glazen !  :-X

Mijn module speelt zich af in het voor Bob tijdperk ;)
De glazen ogen op de foto idd. groot en zwaar maar als je vanop normale kijkafstand kijkt valt dit veel minder op. Ook de rand van de glazen vat op ls dik, maar heb geen ander alternatief.

Enkel aan de hoogte zou ik wat kunnen doen, maar dan vrees ik dat ze er gaan uitzien als een whiskey glas en niet meer als een pint.

Als we straks tijd hebben zullen we eens zien hoe ze lijken wanneer we binnen in gele verf aanbrengen en misschien ene witte schuimkol.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Chrisrail

#66
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

gardevil

Citaat van: Chrisrail op 04 februari 2015, 16:43:42 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 04 februari 2015, 12:18:32 PM
als ze daar buiten komen zijn ze na 1 pint ook geen BOB meer ! Toch ferm uit de kluiten gewassen glazen !  :-X

Alle glazen zijn vuil,  :o
vandaar dat ze begonnen zijn met in de vazen te schenken.......  ;D ;D ;D   :-X :-X :-X :-X :-X


LOL: "Jef doe mij nog is een vaaske van een liter"
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

RD25

Citaat van: gardevil op 04 februari 2015, 16:44:41 PM
Citaat van: Chrisrail op 04 februari 2015, 16:43:42 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 04 februari 2015, 12:18:32 PM
als ze daar buiten komen zijn ze na 1 pint ook geen BOB meer ! Toch ferm uit de kluiten gewassen glazen !  :-X
Alle glazen zijn vuil,  :o
vandaar dat ze begonnen zijn met in de vazen te schenken.......  ;D ;D ;D   :-X :-X :-X :-X :-X



ahahah

LOL: "Jef doe mij nog is een vaaske van een liter"
excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

Peter

1 liter? nee, in Bayern is dat een "Mass" de standaard op het Oktoberfest ;)
Met vriendelijke groeten
Peter

gardevil

Zie me nog we zo geen handvat aan het glas maken. Of misschien toch eens proberen?
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Dirkh

Citaat van: gardevil op 04 februari 2015, 20:10:12 PM
Zie me nog we zo geen handvat aan het glas maken. Of misschien toch eens proberen?

Doen, ik ga het wel niet proberen in N  ;D

doomslu

Citaat van: gardevil op 04 februari 2015, 20:10:12 PM
Zie me nog we zo geen handvat aan het glas maken. Of misschien toch eens proberen?
Dit?

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

gardevil

Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

loebaske

#74
Ja luc, je  komt er nu mee op de proppen terwijl we der al lang naar zoeken...
waar kan je dat verkrijgen? wat kost het en desnoods om de verzendkosten te drukken kunnen we een groeps aankoop doen, ik wil wel zo enkele setjes  ;)