Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Café TOEKSKE (werktitel)

Gestart door gardevil, 01 januari 2015, 23:58:43 PM

gardevil

Citaat van: marc goovaerts op 20 januari 2015, 23:49:49 PM
Ge riskeert het kogeltje dwars door de achterkant te schieten... Over die achterkant, misschien achteraan afschermen zodat de muur niet meeflikkert ?

Uiteraard, ding stak nog maar provisoir in elkaar en moet nog afgewerkt worden.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

gardevil

#46
Nieuw filmke van de flipperkast: https://www.youtube.com/watch?v=ytXOdqrRAVQ&feature=youtu.be

en een overzichtsfotootje.

Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

OlivierV

Dat interieur is precies in orde aan het komen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

RD25

excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

Rangeerduivel

MACHTIG !!

Veel beter dan de dashboardverlichting bij een ESU class 66/77

;)

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

loebaske


Dirkh

Knap gedaan, nu gaat de Jean dat in N nabouwen  ;D

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Johnnytrein

groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

gardevil

Bedankt voor de aanmoedigingen, geeft je de drang om door te gaan. Flessen heb ik intussen gevonden in een rommeldoos. Hoe ik glazen ga maken weet ik nog niet. Heb krimpkous besteld en dan zien we wel.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Metpetergaathetbeter

Citaat van: gardevil op 23 januari 2015, 10:35:23 AM
Bedankt voor de aanmoedigingen, geeft je de drang om door te gaan. Flessen heb ik intussen gevonden in een rommeldoos. Hoe ik glazen ga maken weet ik nog niet. Heb krimpkous besteld en dan zien we wel.

hoeft daarom niet in het cafe de Reisduif in Hansbeke daar dronk men ook uit het flesje, degenen die een druppel dronken brachten hun druppelglas mee van thuis, reden daar zaten kiekens (niet alleen degenen die er kwamen om iets te drinken)die eieren legden overal in het cafe, maar het was een belevenis, Misschien moet jouw cafe ook zo eentje zijn ?

Vaak kon je de heel sjieke auto's, moto's niet tellen die er geparkeerd stonden om eens tekomen kijken/drinken!

Trouwens Johan Verminnen heeft er ook een liedje van gemaakt ! Als dat geen reclame was ?

Groeten Peter ;)

Steam.N

Citaat van: Dirkh op 22 januari 2015, 21:27:30 PM
Knap gedaan, nu gaat de Jean dat in N nabouwen  ;D

;D  Dirk, ik hou je niet tegen  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

gardevil

Nog eens een update, deze weel veel te weinig tijd gehad :(

Muren café een kleurtje gegeven



Vensters op de ruiten geplakt



En nog twee geveltjes voor de rij huizen tegenover het café begonnen.


Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

gardevil

Tijd voor een nieuwe update:

Niet de meest duidelijke foto maar geeft een indruk van wat het uithangbord moet worden. Letters worden als alles goed gaat rood verlicht.





Voor de tegenover liggende hoek, een klein bedrijfsgebouwtje. Nog niet uit wat het juist gaat worden, een smidse of garage o.d.




nog een overzichtje:

Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?