Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Hld 202-203

Gestart door reeves, 31 december 2014, 19:19:47 PM

reeves















Groet Tom

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

RD25

excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

loebaske

Tom, je heb uw ruiten mee gespoten!!!! je heb de ruiten wissers vergeten aan te zetten....
de bougie's heb je gewoon een stof  wolkje gegeven...zoals je algemeen gedaan heb bij beide modellen
je heb de spuitbus/airbrush genomen en wat rond gespoten...eens goed kijken naar 1/1 modellen, net zoals vet en olie vlekken...lichte roest plekken
opspattend vuil, daar waar de ventilatoren zich bevinden is er meer vuil aan de roosters dan aan de gesloten roosters...enz enz...

tja, ben nogal kritisch, niet moeilijk als ik zelf veel kritiek ontvang, voor mij is dit niet patineren ....

reeves

Voor mij wel en daar verschillen meningen, wat kan wel, wat kan niet.................,?.............,eindeloze discusie
Ik ben er bij mee en wou dit delen ;)

Ik hou wel van kritische mensen..........

Groet Tom

reeves

Trouwens de ruiten van de eerste lok zijn niet mee gespoten, die mannekes moeten toch iet zien niewaar, voor de trip werd begonnen hebben deze werkmannen de ruiten ff schoongeveegd om de reis aan te vatten :)

Groet Tom

Houdini

Foto's zijn niet meer zichtbaar....

Martin Welberg

Meegespoten ruiten zijn wel erg realistisch  ;) effe met een wattip de ruitenwissers immiteren

reeves

 :), de loks zitten in dubbeltractie, dus denk dat het logisch is bij de achterste lok de ruiten vuil zijn omdat daar niemand inzit, corect me if i'am wrong ;)

Metpetergaathetbeter

#9
Citaat van: reeves op 01 januari 2015, 12:20:21 PM
:), de loks zitten in dubbeltractie, dus denk dat het logisch is bij de achterste lok de ruiten vuil zijn omdat daar niemand inzit, corect me if i'am wrong ;)

nee ik denk dat je hier de kapitale fout maakt, ik denk dat de twee binnenste vensters ( bij elke loc = waar ze gekoppeld zijn) het vuilst zijn, de loc's als ze de andere kant oprijden wordt de tweede loc opeens hetgene die vooraan staat ! :-\

Groeten Peter ;)

Pascal Michiels

... of de werkmannen waren te lui om de andere ramen ook te kuisen... 8)

reeves

Ik denk het  ;D, heb ze een goe onder hun voeten gegeven en gezegt da ze de ruiten van de tweede lok ook moeten kuisen ;)

Groet Tom

loebaske

jaja Tom zet ze maar aan het werk, vakantie is voorbij  ;) ;)