Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

2014

Gestart door doomslu, 29 december 2014, 15:13:21 PM

marc goovaerts

Euh... Een beetje getekend zeker ?


krispy

Wat modelbouw betreft was het hier maar een droevig jaartje  :-[ , eigenlijk eentje om snel te vergeten.

Qua landschapsbouw is er niets gebeurt  >:( , men eerst zeer slecht rijdende Break ( new look ) herwerkt tot een aanvaardbaar rijdend stel  ;) , een artikeltje voor MSM  ::) en voor de rest een beetje aanmodderen en rijden :D en niet vergeten het Forum bij te houden  .

Waarschijnlijk allemaal onrechtstreeks te maken met de nieuwe Job ( na 21 jaar vast geroest te zijn geweest ) , dat kruipt toch veel meer in de kleren dan gedacht en dan nog zich opnieuw een beetje bijwerken om weer mee te kunnen .

Hopelijk wordt 2015 een echt bouw jaartje , op gebied van landschapsbouw dan toch.
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

erik de noorman

Mijn vaste baan op een hoogte van 1.40 m. gebracht en terug volledig digitaal rijklaar gemaakt. De bedoeling is om dit jaar de baan van een achtergrond met fries te voorzien. Hier en daar sencery verfrist (een nieuw groen kleurtje).
Serie 84 tp IV naar een tp III (nr. 250007) omgebouwd en deze is zo goed als klaar. Remise en scene geïntegreerd in mijn vaste baan en voorzien van enkele opstel of afstelsporen. Deze moeten nog wel volledig voorzien worden sencery. Ik was ook aanwezig op de beurs in Leuven met remise en scene.
Dat zal het ongeveer wezen denk ik.

Erik.

Tim trein

#18
Een gans jaar Geprobeerd fotokes hier opt forum te krijgen en sinds gisteren  eindelijk ontdekt hoe het moet ,ik had flikr app en sinds gisteren via internet aan gemeld en dat werkt wel.(alleen uploaden lukt niet altijd)Dus Kan ik  ook is iets laten zien.
En voor de rest vooral met rollend matriaal bezig geweest en van ac naar dc overgestapt.
En bezig aan de renovatie van men station guillaume luik.

Tim trein


Lukt blijkbaar nog niet elke keer twas toch een poging
Tim

marc goovaerts

Nog een [img] ervoor en dan moet hij hier ook opduiken.

PeterC

Groetjes, Peter


itchy

Ik was er niet van in het prille begin bij, maar als ik me niet vergis is 2014 het jaar van het TIENJARIG BESTAAN van dit forum (het miniem technisch probleempje dat zich in 2012 heeft voorgedaan, dekken we toe met de mantel der modelspoorliefde).


En dat jubileum zijn we helemaal vergeten te vieren. Bij deze dus, op de valreep:



PROFICIAT MSM-FORUM !!!





Vooral dan een dikke proficiat aan alle forumleden van het eerste uur, van wie er niet weinig hier nog steeds (heel) actief zijn.
En misschien is dit ook een moment om eens stil te staan bij hen die hier (om welke reden dan ook) niet meer actief zijn.
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

marc goovaerts

Hoe is het mogelijk dat zoiets riskeert in stilte te passeren ? Bedankt Itchy voor de opmerkzaamheid !
Een dikke proficiat aan 'ons allemaal' en vooral aan de admins !

Eigenlijk had Meta Media Groep hiervoor in Leuven de bubbels mogen bovenhalen...

Michael

Steven, als de data kloppen, goed opgemerkt, proficiat allemaal.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

Tim, ik verklaar jouw fout:

je had het volgende [ img]....fotolink 1...[ img][ /img]....fotolink 2...[ /img]

Een foto zit steeds tussen [ img] [ /img], dus die rode zaten omgekeerd.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

De eerste leden hebben zich begin oktober 2004 geregistreerd op dit forum.
Maar als ik me niet vergis heeft iemand dit wel aangehaald een paar maanden terug...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

itchy

Citaat van: doomslu op 31 december 2014, 09:02:29 AM
De eerste leden hebben zich begin oktober 2004 geregistreerd op dit forum.
Maar als ik me niet vergis heeft iemand dit wel aangehaald een paar maanden terug...
Oei Luc dat is mij dan ontgaan...
Niettemin mag dat vandaag bij de jaarafsluiting nog eens in de verf gezet worden!
Proficiat & dank aan allen, in het bijzonder de Admins, met dit tienjarig jubileum 2004-2014 !!
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Geert

Citaat van: doomslu op 31 december 2014, 09:02:29 AM
De eerste leden hebben zich begin oktober 2004 geregistreerd op dit forum.
Maar als ik me niet vergis heeft iemand dit wel aangehaald een paar maanden terug...

klopt zie link

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Martin Welberg

10 jaar duh, zolang modelbouw ik geeneens  ;) Toppie  8)

Mara Harbor toonbaar gemaakt voor OntraX en aan het afbouwen dit jaar, aardig wat gedaan. Productie van scenery spul opgezet en een begin gemaakt met het geven van workshops...al met al een best productief jaar..