Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

allereerste N-schaal tentoonstelling

Gestart door railrunner, 27 december 2014, 20:19:34 PM

marc goovaerts

Het was inderdaad de moeite. Geen supergrote zaal, maar als je bedenkt dat die in HO vier keer zo groot had moeten zijn om hetzelfde te kunnen tonen...
'Al gezien' was veel minder het geval dan op menige grotere treintjesbeurs. Je moet natuurlijk wel goed kijken. Via de nieuwere technieken is er voor Belgische N op kortere tijd heel wat meer beschikbaar gekomen. En er zit nog veel in de pijplijn.

Ook de warme collegialiteit, over de taalgrenzen (in alle richtingen) heen, viel bij de N'ers stevig op.

Misschien niet elk jaar, maar toch zeker voor herhaling vatbaar. Proficiat en een welgemeende dank u voor de mannen  - en vrouwen - van N160 !

59erke

Vandaag ook geweest, en ik moet Marc bijstaan.

Geen supergrote zaal maar de banen die er stonden waren stuk voor stuk de moeite.
Het baantje Mini-Ville heeft wel mijn hartje gestolen  ::)

Proficiat aan de organisatie
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

railrunner

Ik ben net terug thuis na onze succesvolle tentoonstelling.  Nooit gedacht dat dit op alle vlakken een enorm succes zou zijn, het was voor ons toch een sprong in het onbekende, maar kijk, dit hadden we nooit durven dromen.

Ik onthou vooral de aanwezigheid van al die prachtige banen zonder er maar een voor te trekken, een vlekkeloze organisatie, fantastische contacten tussen al die aanwezige N-liefhebbers zowel uit binnen- als buitenland,  de ongelofelijke positieve commentaren, de bedankingen, de realisaties van eenieder die iets tracht te maken in schaal N en zo vergeet ik waarschijnlijk nog zo vele, toffe dingen.

Via deze weg wil ik vooral u bedanken die aanwezig was op de tentoonstelling, zij het als deelnemer, zij het als toeschouwer, want zonder uw aanwezigheid zou het nooit gelukt zijn om er iets prachtig van te maken.

Een welgemeende dikke, dikke dank u wel!

Jim.

Herwig

 Sympathieke teNtooNstelliNg en ..dito medewerkers/deelNemers.

Mattias

#34
Een tof weekend achter de rug! (ik voel die rug nog steeds)

snel werden we ter plaatse ferm in de watten gelegd.
Dat verzacht de "pijn"..  ;D

Een zeer dikke merci aan N160 vzw voor het hartelijke ontvangst en het lekkere eten tussendoor..
Ook wij als MSC Pacific kunnen tevreden terugkijken op deze tentoonstelling.
We werden ontvangen op een hartelijke manier en voelden er ons wel op ons gemak.

Binnen x aantal jaar misschien met Ronse - Louise Marie??  ::)
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

Driesel

Hier een korte video-impressie van het N-schaal gebeuren: https://www.youtube.com/watch?v=E2bewTkN2qU&feature=youtu.be

En ook wij hebben ons het ganse weekend geamuseerd.

59erke

Komt er van deze tentoonstelling nog een tweede editie ???
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

railrunner

Hallo Koen,

Ja, als het aan ons ligt, komt er een tweede editie, we zijn volop op zoek naar een geschikte(re) zaal.  Er is voor ons één zaal die bijzonder goed in aanmerking komt (ruimte en budget), alleen zijn ze die momenteel aan het verbouwen.  Die werken zouden duren tot volgend jaar.  Eens  we een zaal hebben, dan zal de rest van de organisatie wel komen... 

59erke

Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan