Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

CV instellingen decoder

Gestart door Iebor, 13 mei 2006, 16:26:43 PM

Iebor

Jullie kunnen wel zien aan de hoeveelheid vragen in deze rubriek, dat ik echt een beginner ben op digitaal gebied. In het boekje van de Lenz digital Silver decoder staat hoe je zelf waardes kunt veranderen, misschien is mijn rijprobleem dan over (zie vorige vraag in het forum)nu zit ik met een paar probleemjes. Ik lees dat ik op bit niveau moet programmeren maar dan kan ik de waarden niet kwijt in het Twin-center. Moet ik niet byte niveau gebruiken want dan kan ik de waarden wel kwijt maar zo staat het niet in het boekje van Lenz. De CV waarden zijn grotendeels overeenkomstig met de Uhlenbrock decoder 76400. Wie weet raad?

INFO

Je kunt de programmeer modus instellen op CV-Bit of op CV-Byte loop maar eens door de verschillende opties, of pak even de handleiding van het twincenter erbij, daar staat het echt allemaal keurig netjes en begrijpelijk in woord en beeld in uitgelegd.
Alleen de waarheid ligt in het midden.

ysbeer

iebor
Vraag nu alles over jou digitaal probleem in het zelfde draadje
dus (trein riijdt wel maar enz)
Dan blijft het overzichtelijk en kan iedereen meteen zien hoe de gehele geschiedenis is gelopen.

begrijp je ???

wim

Iebor

Sorry, je hebt gelijk, ik dacht dat ik dat via een nieuw onderwerp moest doen. Niet dus, maar inmiddels heb ik dat CV-gedoe door. Bedankt voor de reacties!