Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Ebay Belgi

Gestart door tufken, 13 mei 2006, 09:01:43 AM

tufken

E-bay verhoogt vanaf maandag 15 mei drastisch de verkoopscommissie onder de rubriek modelbouw.

Het aanbieden aan vaste prijs wordt 0.01 Euro, dat is niks ---- MAAR
de verkoopscommissie wordt 10 %.

Dus voor de verkoop van nieuwe of duurdere objecten is dit geen lach.

BV een loc kost 250,00 EURO  nu is die commissie:  8,63 + 2,00 aanbied. is: 10,63 EURO

Nu is dit 25,00 EURO of een verhoging met 250 %.

Dit is alleen in Belgi?.

Dus biedt aan op NL dat is max 5 Euro + 0,50 EURO aanbiedingskost.

Duitsland is nu zelfs goedkoper en daar is een veel grotere verkoopskans.

BELANGRIJKE MEDEDELING:

Voor objecten aangeboden in de (sub)rubrieken:

verzamelen, postzegels, postkaarten, munten, boeken, films, muziek, modelbouw, speelgoed en babyspullen

betaalt u vanaf 15 mei 1 eurocent aan plaatsingskosten voor objecten aangeboden aan vaste prijs. De verkoopcommissie voor deze objecten zal 10% bedragen.



" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


geremila

ze hebben geld geroken... wordt hun eigen ondergang hier voor ebay Belgi?...

groetjes,

Mike

loco

Dat is een triestige zaak voor verkopers, maar ook voor kopers, want die zullen allemaal mee moeten betalen.
Dus migreren we met zijn allen virtueel naar Nederland (want we blijven liefst van al toch hier wonen niewaar), of naar Duitsland voor de meertaligen onder ons. En als ze morgen ebay Belgi? moeten sluiten, dan liggen wij daar niet wakker van in een Europa zonder grenzen !!!

Loco

loebaske

zou dat te maken hebben met hun optreden in dat radio2
programa op zaterdag voormiddag ??? hoe dat ding noem moet
je me niet vragen.............

Havoc

De kerel die dat uitgevonden heeft snapt niets van internet.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

bartie

Op het forum 'verkopen' van ebay kan je je mening hierover kwijt. Als er genoeg negatieve reacties op komen, veranderen ze dit misschien wel.
http://forums.benl.ebay.be//thread.jspa?threadID=500001467&tstart=0&mod=1147557067764

Bart.

argilla

bij sommige mensen en diensten die , succes hebben, stijgt dit naar het "koppeke" [}:)][:(!]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

janjozef

Ben vanmorgen naar vilvoorde geweest heb mooie dinges gezien, dus waarom zou iemand op het internet kopen voor mij nog steeds onbegrijpbaar. Al die rompslomp met betalingen en opsturen

Jan

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

vdr

jep ,t'was  weeral het weekend ,zaterdag van 10 u tot 18u in St Gislain en vanmorgen Vilvoorde[:p]Inderdaad t'is uitkijken naar toffe koopjes ,heb in Vilvoorde bij diene Hollander preizerfiguurtjes gezien ,vooral die sexsenery van Noch voor 6.95? en een rij verder identiek dezelfde voor 10? dus ,t'is overal goe uitkijken.
Morgen terug werken voor velen ,dus terug naar de bittere realiteit[:(]dat het maar gauw terug weekend is[8D]
 

amest

misschien wat laat om te reageren,..

Ik verkoop af en toe dingetjes via yezzz.be. BEn daarnaartoe gegeaan omdat je niet hoeft te betlaen als het object niet verkocht wordt.
Je betaalt enkel 5% van de verkoopprijs indien het verkocht is.

Een andere volledig gratis is hebbes.be. HEt is wel te betalen voor speciale gevallen denk ik zoals auto's (echte dan [:D])

Kopen heb ik eerlijk gezegd nog niet gedaan :)

Arvid
groeten,

Arvid

loebaske

Als je het mij vraagt, ik koop liever iets dat ikke
eens kan vastpakken en keuren, want een foto is maar
een foto, tenzij je nieuwe zakens koopt van een handelaar,
die kan het zich niet permenteren om een kat te verkopen.....

dancer

ik vind ebay soms echt wel te duur en inderdaad.. je ziet de koopwaar op foto maar meestal zie je de details niet..
Ik had nog een set gekocht..bleek op eerste zicht dat de staat goed was.. maar eigenlijk als je iets koopt moet je liefs met eigen ogen zien of de persoon goed kennen...want bleek later dat de set toch niet zo goed in orde was (kleine beschadigingen, roest)..
Ook is het schandalig dat vele mensen de spullen verkopen aan dezelfde prijs als de nieuwprijs bijna.... dan kun je beter in de winkel kopen...
Of beter op beurzen kopen.....

EricVW

Waarom niet op Kapaza, is volledig gratis
Eric

tom007

ik heb zelf ook een ebay winkel en het is duur geworden. Maar ik koop ook via yezzz en kapaza. Nu dat ik ook treinen verkoop kies ik liever voor een eigen webwinkel.

Peter

Ja kan inderdaad beter op de beurzen kopen, als je daar ook maar de prijzen in de gaten houdt, want sommigen kunnen het nog altijd niet laten teveel aan argeloze klanten te vragen.Dat er ook serieuze verkopers zijn, kan ik enkel maar bevestigen.
Het spijtige is wel dat de "Agenda" in MSM die de beurzen enz. vermeld dikwijls te laat is. Ook in het laatste nummer stonden er weer die al een week voorbij waren. Spijtig, spijtig.
Met vriendelijke groeten
Peter