gemiddeld loon in België

Gestart door janieburton, 23 december 2014, 22:54:08 PM

Metpetergaathetbeter

#60
nee, dani toch vind ik het een posting waar ik het een beetje moeilijk mee heb, misdaden in het belachelijke trekken al is het om tegen de borst te stoten, ik denk steeds ... het is altijd iemands kind, vrouw ....

dani

Peter, het is uw goed recht om er aanstoot aan te nemen, net als het mijn recht op vrije meningsuiting is om het te tikken....

We can agree to disagree, ik ga niks terugtrekken
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Huugooke

Stop eens met zeveren mannen, anders ga ik hier alle dagen beschrijven hoe ik elke keer mijn geld moet tellen als ik iets wil kopen.
Mijn spaarcenten zijn er aan, nog genoeg voor mijn begrafenis. Ik hoop met wat hier staat genoeg plezier te beleven tot ze mijn houten frakske komen aandoen. Nieuwe dingen kopen zit er niet meer in.
Voor de eerste keer in mijn volwassen leven moet ik prioriteiten leggen voor kleine dingen zoals eten en drinken, en niet welke moto of SUV ik ga kopen, welke verbouwingswerken ik ga uitvoeren en naar welk exotisch oord ik met vakantie ga.
Kust uw twee pollekes dat ge rijkelijk kunt verder leven; en ja, ik heb ook meer dan 40 jaar gewerkt.

Stieven76

Dat vind ik heel triestig voor je Hugo. Als je zolang aan onze maatschappij hebt bijgedragen is het erg dat je nu zo moet kijken naar elke euro.
Mensen die hier nog nooit een poot uitgestoken hebben krijgen dikwijls meer toegestoken dan iemand die heel zijn leven zijn kloten heeft afgedraaid ( nu had ik per ongeluk afgerukt geschreven  ;D ).
Daar kan ik me behoorlijk lastig in maken. Vraag me soms wel af wat voor toekomst mijn dochters hier gaan hebben.
Dani zijn eerste post zal wel eens kunnen uitkomen...

OlivierV

@Stieven,

De generatie van nu die binnen een jaar of 2 zal afgestudeerd zijn (die van mij dus) zal de eerste zijn die de welvaart zal zien achteruitgaan. Toch in de middenklasse van de bevolking.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

bedenking de welvaart nog nooit hadden mensen zoveel, generaties voor ons moesten het ook met veel minder stellen !

Huugooke

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 09 september 2015, 22:27:26 PM
bedenking de welvaart nog nooit hadden mensen zoveel, generaties voor ons moesten het ook met veel minder stellen !
welvaart? Laat me niet lachen! Hebben we al die rotzooi nodig? Die wordt ons door de strot geduwd zoals bij eenden!
Ik heb het over elementaire dingen zoals eten, een dak boven je hoofd, warmte.
En net die dingen zijn onbetaalbaar geworden; is het opwekken van elektriciteit echt honderd keer duurder geworden? We worden ondergeduwd tot we net genoeg kunnen ademen.
Zet me in een tijdmachine en breng me naar die vorige generaties!

Metpetergaathetbeter

#67
Hugo rotzooi iedereen heeft het al dan niet echt nodig, vorige generaties hadden dat niet en ook dan hadden ze de meeste problemen die mensen nu ook hebben ! Mensen waren met minder(luxe) gewoon gelukkiger ! ;) nu is men vaak ongelukkig dat men teveel heeft ! :-\

Metpetergaathetbeter

kijk gewoon wat de (klein)kinderen nu hebben en wat wij vroeger hadden en je hebt al een goede referentie en de luxe die ze nu hebben (helaas wel niet allemaal, maar toen ook niet )

OlivierV

Beste Peter (met wie het beter gaat).

Zinnen starten met een hoofdletter en eindigen meestal met een punt, je hoeft niet telkens zo te schreeuwen en strooien met uitroeptekens. ;)

Kwestie van jou eens terug te pakken, tot zover mijn nutteloze bijdrage. ;D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

#70
Citaat van: OlivierV op 09 september 2015, 23:07:42 PM
Beste Peter (met wie het beter gaat)

Kwestie van jou eens terug te pakken

Beste Olivier !
Ziehier mijn reactie !
Ik heb vastgesteld aan het aantal ontbrekende fouten dat je schijnbaar je leesbril teruggevonden hebt !
Verder zou ik U er op attent maken dat ik U nog nooit gepakt hebt, dit ook niet zinnens ben nu en in de toekomst ook niet!
Tot zover mijn reactie op uw schrijven van daarnet,  aan U om U te bezinnen of uw schrijven al dan niet nutteloos was !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Groeten Peter ;)
en nu ernstig  ;)


trouwens t.a.v Olivier   https://nl.wikipedia.org/wiki/Uitroepteken

ceuleer

Citaat van: OlivierV op 09 september 2015, 23:07:42 PM
Zinnen starten met een hoofdletter en eindigen meestal met een punt

Bij Peter valt het goed mee, hier worden soms hele pagina's gepost zonder hoofdletters en leestekens, die zijn pas moeilijk te lezen.....

Metpetergaathetbeter


Johnnytrein

Dani, ne verkrachter trek zich toch nooit terug denk ik zo  :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about