Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

MSM 143

Gestart door philippe_007, 13 december 2014, 07:57:10 AM

OlivierV

Haha, de loc dat wist ik al maar ik zweeg nog even.

Ik ben uiteraard zeer hard geïnteresseerd in dat model. Een TPIII model is zeker goed, dan heb ik een mooie verscheidenheid aan TPIII machines.

Groet,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

philippe_007

Juist terug thuis van 5 dagen op stap,
ook hier geen MSM 143 in de bus  :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( Wat moet ik nu doen deze avond  :-\ :-\ :-\ :-\

SuSke

Citaat van: philippe_007 op 31 december 2014, 16:19:36 PM
Juist terug thuis van 5 dagen op stap,
ook hier geen MSM 143 in de bus  :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( Wat moet ik nu doen deze avond  :-\ :-\ :-\ :-\

Zoals alle MSM-abonees, je verdriet verzuipen, je een ongeluk vreten,... Wat het ontbreken van een zo lang verwacht tijdschrift al niet met een mens kan doen  :-\ :-\ :-\ :-\ :'( :'( :'( >:( >:(
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Geert

Bekijk het positief, dit jaar 10 MSM in de bus, volgend jaar 12  :D

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

bekie

Geen msm, wel een leuke loc in het vooruitzicht. Dat wordt dus sparen, want heb ook de Desiro besteld en ... Nog zin in wat anders. >:(
 

tsjoektsjoek

op oudejaarsochtend hier in Katwijk (Nederland) bij Primera de MSM 143 gekocht
de sport verloedert
modelspoor verbroedert

loebaske



Zoals alle MSM-abonees, je verdriet verzuipen, je een ongeluk vreten,... Wat het ontbreken van een zo lang verwacht tijdschrift al niet met een mens kan doen  :-\ :-\ :-\ :-\ :'( :'( :'( >:( >:(
[/quote]

tja...gij moet klagen op een dag als vandaag, verjaardag.....eindejaar en straks nieuwjaar....zal meer dan zuipen zijn....

Jurgen

Citaat van: dgrr57 op 30 december 2014, 20:42:49 PM
Citaat van: Jurgen op 30 december 2014, 20:13:57 PM
De museum 59? Allé, de 202.020 dus? Waar kan ik intekenen?
201.010  ;)

Het is uiteraard die loc die ik bedoel. Gewoon vergissing van type.  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

SuSke

Citaat van: loebaske op 31 december 2014, 18:57:19 PM


Zoals alle MSM-abonees, je verdriet verzuipen, je een ongeluk vreten,... Wat het ontbreken van een zo lang verwacht tijdschrift al niet met een mens kan doen  :-\ :-\ :-\ :-\ :'( :'( :'( >:( >:(

tja...gij moet klagen op een dag als vandaag, verjaardag.....eindejaar en straks nieuwjaar....zal meer dan zuipen zijn....
[/quote]

Is er daar eene jaloers hips
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

loebaske

ikke ??? neen, dat was men broer !!!

philippe_007

MSM143 is in de bus gevallen... Straks leesvoer als ik bij de kine zit..

Metpetergaathetbeter

Citaat van: philippe_007 op 02 januari 2015, 10:27:20 AM
Straks leesvoer als ik bij de kine zit..
pijn gedaan tijdens de vakantie ? ;D

philippe_007

Nee, moet nog gaan skiën.  8)

Lopen is gezond :-) maar marathons en 100km iets minder blijkbaar.
2015 zal dus een jaar worden met veel minder lopen, kan ik mij bezig houden met een ander hobby


Peter

#283
143 ook hier aangekomen.
Prachtige Franse baan trouwens.
En de Nedelandse spoor N rijders hebben weer geluk (Belgen ook trouwens) een prachtig model van de 2200 van Piko in de eerste kleurstelling. (andere versies zouden volgen.

Wat mij altijd blijft storen is dat in de uitvoerige, en meestal goede model test en beschrijving van Gerard Tombroek hij nooit geen prijs vermeld, iets wat door andere schrijvers wel wordt gedaan
Met vriendelijke groeten
Peter

Bolje

Nog niet toegekomen in de krantenwinkel  :(
Vele groeten,
Ronald