MSM 49

Gestart door Gerolf, 09 mei 2006, 18:56:57 PM

loebaske

Sorry, dat ik zomaar der effe tussen val,
maar heb vandaag een mailke gestuurd naar
Metamedia( MSM) met de vraag of ik onbrekende
nummers kon nabestellen...[:(!][:(!]
amaai mijne frak, heb een mailke terug ontvangen
om zomaar effekes 9? te moeten neertellen voor een
oud nummer, en ik ontbreek er maar effekes 20,
en te bedenken dat een recent nummer 7.50? kost.
Dat is maar 1.50? per nummer, of 60Bfr meer per
nummer....heb sebiet een mailke terug gestuurd
naar Christel, om haar te bedanken, zal die
ontbrekende nummers wel op beurzen vinden, of bij
Jocadis.

Zal met deze centen of den 1.50? wel wat anders kopen.
Ikke

Steven86

Net uitgelezen.

Mijn voorkeuren dit nummer:
Op 1: de bovenleiding (goed gedaan van Gerolf)
Op 2: de loctest van de Mehano
Op 3: het bos (alhoewel ik de indruk heb dat in de bocht de trein het struikgewas zal raken [:)])

Eervolle vermelding: de wissels. Omdat al dat gepriegel met die hartstukken mij nogmaals sterken in de keuze voor 3 rail, C rail. Maar dat is een zeer persoonlijk iets. Ik ken geen knop van elektriciteit [;)]

Groetjes,

Steven

loebaske

RECHT-ZETTING ontrend men bericht hier over
oude nummers van MSM, heb een mailke ontvangen
van Meta Media, dat het enkel gaat om een paar
ontbrekende num. van MSM die 9? kosten, als het
een jaargang is, is de prijs beduidend lager.
Dus weer eens +++ voor de redactie.
Eric

Tom

Ik koop al mijn ontbrekende nummers van MSM bij MTE in Blankenberge, kan dan tevens eens een goed klapeke doen met Tony.
Van SJ hebben ze wel niet zoveel.
Tom

loebaske

Dat is dan ook meegenomen h? Tom
en met zo een klapke, leerd men
soms al iets bij, dus 2X intressant  [:)]

Ludwig

Ik koop nu zo ongeveer 1 jaar dit tijdschrift.
Ik vind het prachtig verzorgd van lay out en stijl.(ik ben ook motorijder en vraag me na het lezen van mijn maandelijkse motoren en toerisme tijdschrift wel eens af of dit uit de zelfde stal komt)
Toch heb ik een bedenking,als beginner vind ik er voor mij weinig of niets realiseerbaar in .
Ik wil maar zeggen waarom ook eens niet aan de beginners denken die zouden zeker in deze tijden van achteruitgang van onze hobby misschien wat meer ondersteund en aangemoedigd kunnen worden .
Waarom geen haalbaare ombouwing van een locomotief bijvoorbeeld ??
Of zal ik moeten wachten tot ik ooit ook op dit niveau kan bouwen ??
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Tom

Ik denk vooral dat vele projecten moeilijk lijken.
Probeer eens iets.
Tom

Gerolf

Ik begrijp je wens, cota, en ik meen ook dat MSM hierin tracht iets te doen, maar tegelijk willen we toch een zeker kwaliteitsniveau houden.
De artikels van Jacques Temmerman (spel ik het goed?) zijn zeker haalbaar voor beginners. Ombouwen van locs lijkt me daarentegen niet zo direkt beginnersvoer.
Tom heeft zeker gelijk: proberen! Al doende leert men, vallen en opstaan, goed gereedschap maakt het halve werk, ... enfin, je begrijpt wel wat we bedoelen.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

Cota, je bent niet de eerste die vraagt om meer beginnersartikels in MSM. Het is ongetwijfeld een goed idee. Ik weet zeker dat de redaktie hier meeleest, dus geef nog eens een paar onderwerpen die je graag zou behandeld zien.
Moesten de onderwerpen al behandeld zijn in MSM dan zullen we je zeker naar die nummers doorverwijzen, zoniet kan de redaktie hier misschien ook iets mee doen.
Laat maar komen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Tom

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

De artikels van Jacques Temmerman (spel ik het goed?) zijn zeker haalbaar voor beginners.

Het is Jacques Timmermans. [;)]
Tom

Havoc

Vond dit een prachtig nummer, enkel 1 kleine opmerking: waarom moest op die schitterende foto op de eerste pagina van de trambaan die prachtloc net in de vouw staan?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Johnnytrein

Cota, Meta media geeft meer uit dan alleen modelspoormagazine er is bij mijn weten ook een moto tijdschrift.Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Gerolf

citaat:
Geplaatst door Johnnytrein

Cota, Meta media geeft meer uit dan alleen modelspoormagazine er is bij mijn weten ook een moto tijdschrift.Johnny

Menzo ... motortijdschrift? [:o)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

citaat:
Geplaatst door Johnnytrein

Cota, Meta media geeft meer uit dan alleen modelspoormagazine er is bij mijn weten ook een moto tijdschrift.Johnny

Menzo ... motortijdschrift? [:o)]



>>> Een van de motorentijdschriten heet "motoren en toerisme" k'heb dat nog nooit bekeken[:I] ...de menzo daarentegen[:D][:D]

Gerrit

Johnnytrein

Gerolf waar vermeld ik iets dat ook maar in de verste verte als Menzo gelezen kan worden? [:I] Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about