AMSAC Modulebaan - "Lemur"

Gestart door OlivierV, 05 december 2014, 15:07:14 PM

OlivierV

Denk dat ik straks nog eens een foto van een mooi bouwwerk ga plaatsen, hohoho! Wat kan dat toch zijn?
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

OlivierV

#166
Een totaaloverzicht van bak nummer 2 (van links geteld), dit is ook wat je op onze opendeurdag zal te zien zijn, alleen zal de voetgangerstrap er ook nog komen te staan. De bouwer van de steunmuur (Marc Van Audenaerde) heeft sinds de laatste keer dat we de muur gezien hebben heel wat voortgang gemaakt zo te zien. Naar mijn mening is het een echt pareltje aan het worden!

Tillf steunmuur in model by AMSAC Ghent, on Flickr

Groet,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

FREMO e.V. - afd België

Hallo,

Ik ben er met de trein vorige week nog gestopt en voorbij gereden.

Nog juist de bogen ingraveren en wat bijwerken met de laatste water doorsijpelling en je kan je module  voor het echte plaatsen om de verschillen te zien die nog moeten worden bijgewerkt.

Mooi staaltje van een "Echte modelbouwer".

Mvg,
Onafhankelijk machinist (Stoom enkel + Compound).

Instructeur/Lesgever in Europa enkel.

modelbaanHO

Indrukwekkend mooi.

't zal niet lukken om naar de opendeurdag te komen, maar er zullen nog wel momenten komen waarop de baan zal kunnen worden bewonderd.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

SuSke

Mooi stukje modelbouwwerk dat jullie daar aan het neerzetten zijn  ;)

Benieuwd hoe het er in het echt uitziet op jullie Open Deur.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

DFS

Zeer mooi! Zal helaas niet nr de opendeur kunnen komen, jammer want het is bij de deur!

Metpetergaathetbeter

Citaat van: DFS op 04 oktober 2015, 20:37:02 PM
Zeer mooi! Zal helaas niet nr de opendeur kunnen komen, jammer want het is bij de deur!
beter nieuws had geweest dat je wel kwam !  ;D ;)

Gerolf

Ik neem aan dat die (mooie !!! ) bogen-wand naar een bestaand voorbeeld is gemaakt. Welk ?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter


Metpetergaathetbeter

#175
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 05 oktober 2015, 08:33:24 AM
Citaat van: Gerolf op 05 oktober 2015, 00:06:02 AM
Ik neem aan dat die (mooie !!! ) bogen-wand naar een bestaand voorbeeld is gemaakt. Welk ?
station Tilff  https://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Tilff_train_station#/media/File:20100705_tilff14.JPG
vrije interpretatie  ;) de baan met de bocht was er al veel langer, het idee van de muur is veel recenter vandaar,  gebouwd door  (lange)Marc !
(PS wij hebben er ook een korte) ;D ;)

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Cozzy

Leuke beelden van een fraaie baan met mooie samenstellingen en een erg realistische rijsnelheid!
Schouderklopje aan de ganse club  :)

Groeten,
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

modelbaanHO

Citaat van: Cozzy op 13 oktober 2015, 12:15:42 PM
Leuke beelden van een fraaie baan met mooie samenstellingen en een erg realistische rijsnelheid!
Schouderklopje aan de ganse club  :)

+1

(een beetje spijtig zijn de schaduwen van voorbijlopende mensen aan het begin van het filmpje)
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

bollen neus

En allemaal nagelnieuw materiaal (zo uit de bananendozen?) zodanig nieuw dat zelfs de witte stickers op de wagons pijn doen aan mijn ogen. Das spijtig.
Den Eric.