Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

workshop bomen bouwen door Jos Geurts

Gestart door eddy, 05 december 2014, 09:32:58 AM

Snobby Crash

Ook ik heb interesse, maar enkel als er op die
dag geen windsurfwedstrijd is.... Kalender met wedstrijden
voor volgend jaar is nog niet gekend...

Normaal kan je er voor 90% van uitgaan dat ik er bij kan zijn !

Geert

centauri167

Leuk initiatief van jullie club Eddy, heb je soms al meer info ?

Martin Welberg

Is dit nu een workshop of een demontratie  ???

Dreha

Zie dat ook wel zitten en zeker als het in Mol is.
Om mij kan je rekenen.

loebaske

Dacht workshop, anders gaat het niet intressant zijn  :) :)

centauri167

Er staat toch duidelijk in de openingspost te lezen dat het een workshop is, maar er zal wel eerst een demonstratie zijn zeker  ;)

Misschien kunnen de mensen van deze club hier nog wat meer info posten ?

centauri167

En Eddy, heb je al meer nieuws over deze workshop ?

PeterVG

Op donderdag gaat de wekelijkse clubavond door. Mogelijk weten we vrijdag meer. Ik ben ook benieuwd.


janjozef

Als er nog plaats is ben ik ook geintresseerd

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

loebaske

oei Jan, je bent weer tot de levende !!!!

centauri167

Wat ik via pm heb vernomen is dat het wel degelijk om een demo gaat en niet echt een workshop is.

Ik neem aan de we hier spoedig wel meer concreet over zullen vernemen.

Misschien is het voor de club handig dat de mensen die in deze demo toch interesse hebben dit nog eens laten weten.

Peter

Als het enkel een demo is dan is het voor mij niet zo interessant.
Als Jos het zou willen, wil ik gerust hier bij ons (thuis) een workshop organiseren .
Voor een man of 10/12 hebben we wel plaats op een zater of zondag.
Met vriendelijke groeten
Peter

eddy

We wachten op een datum van Jos.
Plaats hebben we ook genoeg,maar volgens Jos is een echte wokshop maar te geven voor een man of 5.Hij zou bomen maken aan de hand voor vooraf gebouwde frames.Ook zou hij alle mogelijke bevlokkingsmaterialen meebrengen en demonstreren.

groeten eddy
l

Michael

Ik heb van Jos een workshop gehad, samen met nog 2 vrienden van me en een groep van 10 / 12 man is veel te groot. Dat het meer demo is dan zelf knutselen lijkt mij vanzelf spreken, Jos heeft heel veel stof om uit te leggen en daar heb je wel een paar uur voor nodig waarbij Jos je alles tot in de kleinste details laat zien.
Wie nog geen bomen kan maken als Jos en een demo niet interessant vind kan ik garanderen dat die dat volledig foutief bekijkt.
De demo die Jos geeft is meer dan voldoende om een dag van 10 tot 16.00 mee te vullen, na die demo ben je een beetje dol in het hoofd van alle info die je gekregen hebt. Dus neem vooral een pen en papier mee dat je het nodige kan noteren. Op een gegeven moment vliegen de grasvezels bij wijze van spreken je om de oren. Ik vond het meer dan fantastisch dat ik de workshop/demo kon volgen en heb daar super veel van opgestoken, daarna is het aan je zelf om het in praktijk om te zetten en een boompje op te zetten. Veel oefenen en dan komt het uiteindelijk wel goed.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154