Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

workshop bomen bouwen door Jos Geurts

Gestart door eddy, 05 december 2014, 09:32:58 AM

eddy

Dag allemaal.
Wij MSC De Kempen hebben contact opgenomen met Jos Geurts(grove den) om ergens in april op een zaterdagnammidag  een workshop te komen geven.Zijn er nog geïnteresseerden die deze nammidag willen bijwonen? Let wel , dit is niet gratis, Jos zijn onkosten moeten we betalen.Maar hoe meer volk hoe kleiner het bedrag.
Dit gaat plaats hebben in Mol op het Zilvermeer.

groeten eddy

Dirkh


Geert

Als de datum in april mij goed uitkomt, kom ik ook.

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Doornroosje

Wil ik niet missen! Vanaf de datum gekend is, blokkeer ik mijn agenda!

loebaske

doeme, ik kan er niet geraken, anders was ik van de partij, zou er zelf er een hele dag van maken in Mol  :) :)

SuSke

Geef de datum maar door Eddy, we blokkeren dan onze agenda en zijn van de partij
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

DelticPower

Hallo Eddy, ook ik wil graag van de party zijn. Dus zodra er meer bekend is laat het maar weten.

Groeten Jan

PietB

Hoi Eddy,
ik ben ook zéér geinteresseerd!
Maar neem pas de ja/nee beslising als er meer bekend is, zoals datum en kosten.

grt Piet.

Peter

Zal normaal gesproken ook van de partij zijn.
Met vriendelijke groeten
Peter

Michael

Kan ik jullie allen van harte aanbevelen, heb dit genoegen een jaar geleden gehad, een ervaring om nooit meer te vergeten.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

PeterVG

Mij kan je toevoegen aan de deelnemerslijst. Onder een klein voorbehoud want ik moet wel vrijaf krijgen van mijn werkgever. Hoe sneller de juiste datum bekend is hoe meer kans dat ik erbij kan zijn. Super initiatief Eddy want rond dit onderwerp heb ik veel vragen. Dat de workshop bij wijze van spreken om de hoek is is helemaal top.

krispy

Zie ik volledig zitten , op voorwaarde dat ik thuis ben en niet op vakantie , ik zie wel als ik de definitieve datum kan ;)
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

Gerolf

Interessant initiatief. Ik probeer er ook te geraken  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

vyncky

Als je een datum hebt, .... ik heb interesse (en op de club ook,sommigen wel afhankelijk van de data).

Yannick

Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

modelbaanHO

Ik wil al lang met het zelf bouwen van bomen beginnen. Een workshop hierover is zeker welkom.
Laat maar weten wanneer het wordt gepland. Wanneer de datum past ben ik zeker van de partij.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be