workshop bomen bouwen door Jos Geurts

Gestart door eddy, 05 december 2014, 09:32:58 AM

grove den

Hallo Hans,
heel fijn dat je de 26 ste er ook bent maarrrr  om zoveel  gegevens van jezelf  hier kenbaar te maken?
Ik denk dat je dat beter per PB aan Eddy  had kunnen  doen ? ;-)

Jos



kleine berk

Hallo Jos,

Heb de gegevens weggehaald.  Dank voor de info en de mooie "kaart".   Hans

MSC De Kempen

Nog 2 plaatsen zijn er beschikbaar, wie er dus nog wil bijzijn kan zich nog steeds aanmelden.

SuSke

Bezorg je degenen die ingeschreven zijn nog een bevestiging?
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

eddy

Hallo iedereen,
alle mensen die zich ingeschreven hebben voor de demo hebben mail met praktische info.

demo is volgeboekt.

groeten eddy

eddy

Dag iedereen,
de demo zit er op.Pfff wat een info,de vezels en de vlokken vliegen nog steeds rond.Hartelijk dank aan Jos voor het delen van zijn kennis,en zijn duidelijke uitleg voor het vervaardigen van een realistische boom.Of het ons ook gaat lukken is wel een andere vraag,het ziet er wel simpel uit maar schijn bedriegt.Ook hartelijk dank aan de deelnemers,veel nieuwe personen leren kennen.

groeten eddy

modelbaanHO

Ik kan alleen maar beamen wat Eddy schrijft. Een zeer leuke en gezellige dag en dat in eerste plaats te danken aan Jos die heel duidelijke info heeft gegeven en demonstreerde. Dank ook aan de organisatoren. Nu eerst het juiste materiaal aanschaffen en dan aan de slag...
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Dirkh

Bedankt aan de leden van MSC de Kempen voor het inrichten van de demo dag.
Jos heeft een prachtige demonstratie gegeven met de nodige uitleg over bomen en bomen bouwen.
Ik heb hier al een winkel lijst klaarliggen en kan bijna niet wachten om te beginnen experimenteren.
Nu te hopen dat het een beetje gaat lukken, als je Jos dat ziet doen lijkt het zo eenvoudig.

PeterVG

In Hamsart zijn ze al gestart met experimenteren op geraamtes uit het verleden. Ben benieuwd of ik er wat van terecht breng na een dag bijleren.
Een demodag met Jos kan ik iedereen aanraden.
Superleerzaam
Voortaan kijk ik trouwens anders naar bomen.

Cozzy

Hallo,

Kan bovenstaande alleen maar beamen:
erg leuke dag, duidelijke uitleg in een ontspannen sfeer en leuke mensen leren (her)kennen.

@ de mensen MSC De Kempen: dank voor het initiatief!
@ Jos: alles opgeslagen in 't kopke, de resultaten zijn voor later  ;)

Fijne avond!
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

DelticPower

Was vandaag op de demo-dag van  MSC de Kempen, perfect verzorgd door Jos. Hij maakt je enthousiast voor het bouwen van div. soorten bomen. Inderdaad een fabrieksboompje zal nooit meer hetzelfde zijn. Jos laat je op een andere manier naar de verschillende bomen kijken. Zowel Jos als de leden van  MSC de Kempen hebben er een fantastische dag van gemaakt.

Mannen allemaal bedankt!!

Groeten Jan Simons

SuSke

tja wat moet er nog meer gezegd worden als iemand als Jos je zo even uit de losse pols laat zien hoe je een boompje draait, van een mooie stam en een loverdek voorziet.
Bedankt Jos en de mensen van MSC De Kempen.

Ook hier zal er duchtig geoefend worden om de baan van bomen te voorzien :)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Michael

Citaat van: Michael op 05 december 2014, 16:33:12 PM
Kan ik jullie allen van harte aanbevelen, heb dit genoegen een jaar geleden gehad, een ervaring om nooit meer te vergeten.
Mannen tof dat jullie die ervaring nu ook rijk zijn.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

grove den

Aan alle deelnemers, ook van mijn kant een groot - dank je wel- voor het aanhoren van mijn "verhaal"
Voor mij was het een vuurdoop...voor het eerst voor zo'n grote groep en het was prettig voor mij om in zo'n gezelschap te mogen verkeren!
De door mijzelf vooraf bedachte "problemen" bleven uit en/of  bleken ongegrond en het werkte , dacht ik, eigenlijk best goed =)
En ja het was inderdaad  best wel moeilijk om te stoppen met uitleggen en delen van informatie betreffende deze materie...dat moet ik wel nog leren. Volgende keer een klokje op de tafel zetten....
Deze dag was voor mij omgevlogen!

hartelijke groet,
Jos

MSC De Kempen