Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

5 op 6m tot de beschikking

Gestart door NielsVV, 29 november 2014, 21:39:08 PM

loebaske

Bij mij staat de baan 30cm van de muur net voldoende om in nood aan de opstel/schaduw station te geraken, als alles netjes en perfect is gelegd kom ik daar zelden tot bijna nooit...

NielsVV

Dit gaat zeker niet 1:1 mijn baanplan worden, maar zo iets heb ik in mijn hoofd. Zie het plan al helemaal voor mij. R1 bochten zullen niet op mijn baan komen, zelf niet in mijn schaduwstation. Ga ook een dubbelsporig traject rond de kamer laten rijden (dank u Geert!), dit word de hst verbinding  ;D. Ga 1 klimspiraal gebruiken met halverwege de helix een aftakking. Heb wat proberen tekenen op de pc maar kom er niet goed uit. Ik weet wat en hoe ik het wil en als ik problemen tegen kom dan zal ik ze hier wel stellen en pas verder gaan met het bouwen, na jullie 'goedkeuring'.
Vandaag al achter een hele reeks latten geweest voor de onderbouw. Verschoot er wel van wat hout kost. Wil gaan bouwen in (semi ???) modules van 1m x 1m. Om zo weinig mogelijk plaats te verliezen door het schuine dak, wil ik het schaduwstation op 55cm hoogte gaan bouwen.

btw. kan ik hier op het forum mijn voornaam nog ergens wijzigen? Want deze staat verkeerd. Ik noem wel degelijk Niels!
H0 - AC - Digitaal - iTrain ====>>>> Lego City

Snobby Crash

Hey Niels in je vorige mail zeg je "na jullie goedkeuring" !
Waarom zouden wij als leden van dit forum enige invloed moeten uitvoeren op
jou beslissing !!

We zijn hier enkel om je te helpen, maar uiteindelijk moet je zelf de beslissing maken
hoe je baan er gaat uitzien...

Maar mijn menig is dat je je baanplan wat je eerder hebt voorgesteld gewoon
in de vuilbak moet smijten !

Maak zelf eens een plan met wat schetsen op papier en je zal zien na enkele weken,
maanden kom je toch tot een mooi resultaat dat volledig door jezelf is bedacht !

Wil je baanplan niet afbreken hoor,
maar er zit niets in van jezelf....

Geert